سجادی قول داد مشکل ورزشکاران را حل کند/ اکثریت مطمئن بودند که مدال جهانی خواهم گرفت


ساعت: 12:13
تاریخ انتشار: 1402/02/12
کد خبر: 1836107

ملی پوش پوکه کشورمان گفت: وزیر ورزش و جوانان کشورمان قول حل مشکلات ورزشکاران را به زودی داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو ; نادر هدمرادی درباره حضور ورزشکاران در ضیافت افطاری ریاست جمهوری و انتقال دغدغه ورزشکاران به آیت الله رئیسی بیان کرد: گفت وگوی خوبی صورت گرفته است. بسیاری از ورزشکاران نیز به عنوان نمایندگان ورزش خود عملکرد خوبی داشتند که امیدوارم از سوی رئیس جمهور و مسئولان محقق شود.

وی افزود: حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان برای حل مشکلات ورزشکاران قول مساعد داد. سجادی اخیراً جلسات متعددی با رئیس جمهور برای رفع این نگرانی ها داشته است و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

هودامرادی در خصوص درخواست ورزشکاران برای حل مشکلات آیت الله رئیسی گفت: درخواست کرده ایم در آینده پاداش های ملی افزایش یابد. هدف اصلی ورزشکاران برافراشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران است و رشته پومسه در این سال ها ارزش خود را نشان داده است. ورزشکار با توانایی های خود می تواند با سرود جمهوری اسلامی طنین انداز شود و حق دارد مورد توجه قرار گیرد.

گویانگ قهرمان پومسه جهان در خصوص کسب این مدال ارزشمند گفت: قبل از ارسال قول کسب مدال در این مسابقات نظر کارشناسان، مربیان و داوران پومسه را اعلام کردم و آنها قبل از مسابقات جهانی اعتقاد داشتند. مدال نقره گرفتم اما در نهایت خدا عنایت کرد که بتوانم به وظیفه خود عمل کنم و طلا را با خوش فرمی کسب کنم. من عضو کوچکی از جامعه بزرگ پوکه هستم و امیدوارم با این مدال دل آنها را شاد کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید