از آینده خود در تیم ملی مطمئن نیستیم/ می خواهم در تمام مسابقات جهانی تمرین کنم!


ساعت: 19:54
تاریخ انتشار: 1301/09/17
کد خبر: 1916621

ما از ژانویه در حال مذاکره با فدراسیون ایران هستیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: از آینده خود با تیم ملی مطمئن نیستیم اما از دی ماه مذاکرات با فدراسیون را از سر خواهیم گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ راجر دسا مربی تیم ملی فوتبال کشورمان و دستیار کارلوس کی روش درباره جام جهانی 2022 گفت: جام جهانی همیشه تورنمنت خاصی است که باید در آن حضور داشت. من می خواهم بتوانم در تمام مسابقات جهانی تمرین کنم. بعد از جام جهانی 3 روز در ایران بودیم و بعد به خانه آمدیم. از آینده خود در تیم ملی مطمئن نیستیم اما از دی ماه مذاکرات با فدراسیون را از سر خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: امیدواریم سال آینده با تیم ملی ادامه دهیم. در حال حاضر اینجا در خانه در کیپ تاون هستم تا کمی استراحت کنم و سپس به ژوهانسبورگ می روم و از جمعه با سوپراسپرت یک همکاری تلویزیونی انجام می دهم. بعد از جام جهانی تا آخر آذر در تعطیلات خواهم بود.

دهسا درباره نتایج تیم ملی در قطر نوشت: ایران در گروه بسیار سختی قرار داشت و همیشه برای بازیکنان ما بسیار سخت بود. ما هم وقت کافی نداشتیم، چون بازیکنان ما چند روز مانده به شروع مسابقات آمده بودند. جام جهانی متفاوت از سایر مسابقات بود.

سرمربی تیم ملی در پایان گفت: تیم ما عمدتا از بازیکنان بومی تشکیل شده بود اما برای آن دسته از بازیکنانی که مقابل فوق ستاره های لیگ برتر انگلیس و آمریکا مانند گرت بیل قرار گرفتند، تجربه مهمی بود. می خواستیم با صعود به مرحله حذفی تاریخ سازی کنیم اما ناکام ماندیم.

دیدگاهتان را بنویسید