سخنگوی حزب اعتماد ملی به استعفای الیاس حضرتی واکنش نشان داد

سخنگوی حزب اعتماد ملی به استعفای الیاس حضرتی واکنش نشان داد

روز جدید سخنگوی حزب اعتماد ملی در واکنش به نامه استعفای الیاس حضرتی دبیرکل حزب اعتماد ملی به دیده بان ایران گفت: آقای حضرتی امروز نامه استعفای خود را البته بعد از صحبت با آقای کروبی منتشر کرد. امیدواریم بتوانیم آقای حضرتی را از این تصمیم منصرف کنیم.

محمدصادق جوادی خسار، سخنگوی حزب اعتماد ملی در واکنش به نامه استعفای الیاس حضرتی، دبیرکل حزب اعتماد ملی به خبرنگار ایرانی آبزرور گفت: دلیل استعفای وی این است. مشغله های او روزنامه اعتماد. او بارها اعلام کرده است که می خواهد از سمت دبیرکلی حزب استعفا دهد اما حزب استعفای او را نمی پذیرد.

وی در خصوص استعفای الیاس حضرتی گفت: متاسفانه وی امروز پس از صحبت با آقای کروبی استعفانامه خود را در رسانه ها منتشر کرد. امیدواریم بتوانیم آقای حضرتی را از این تصمیم منصرف کنیم.

سخنگوی اعتماد ملی افزود: آقای حضرتی یکی از سرمایه های ارزشمند حزب اعتماد ملی است. امیدواریم بتوانیم بیشتر در خدمت ایشان باشیم و تمام تلاش خود را برای حفظ وی در سمت دبیرکلی انجام خواهیم داد.»

جوادی خسار گفت: حضرتی به دبیرکل حزب اعتماد ملی برنمی گردد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا آقای کروبی از استعفای خود اطلاعی داشت یا خیر، گفت: آقای کروبی از ابتدا در جریان این موضوع بود. آقای حضرتی به دلایلی که ذکر کرد، آقای کروبی را متقاعد کرد که با استعفای وی موافقت کند و اذعان داشت که نمی توانند هر دو را با هم انجام دهند.

سخنگوی حزب اعتماد ملی افزود: حزب باید کار خود را آسان کند تا آقای حضرتی به کارهای دیگرشان برسند.

جوادی حصار درباره گزینه جایگزین آقای حضرتی برای دبیرکل حزب اعتماد ملی گفت: دوستان ارزشمند و توانمندی در شورای مرکزی وجود دارد اما هنوز گزینه خاصی در نظر گرفته نشده است.

وی در پایان گفت: خدا را شکر شخصیت های بزرگ زیادی در حزب داریم اما اولویت ما این است که آقای حضرتی را مجاب کنیم که دوباره دبیرکل بماند. فعلاً نمی‌خواهیم گزینه دیگری را معرفی کنیم، زیرا تلاش می‌کنیم آقای حضرتی را به عنوان دبیرکل حفظ کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید