حزب الله به تحریم پارلمان آمریکا در لبنان واکنش تندی نشان داد

ساعت: 07:52
تاریخ انتشار: 14/08/08
کد خبر: 1780248

تصمیم آمریکا برای تحریم، سفیر لبنان، سرلشکر السید جمیل السید با واکنش تند حزب الله لبنان مواجه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نوشته این نشریه، تصمیم آمریکا برای تحریم سفیر لبنان، سرلشکر السید جمیل السعید، با واکنش تند حزب الله لبنان مواجه شد و حزب الله لبنان این اقدام را ظالمانه، مشکوک و مردود توصیف کرد.

حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای درباره تحریم نماینده لبنان از سوی آمریکا اعلام کرد: این اقدام سیاسی آمریکا علیه فردی است که دارای جایگاه ملی و مواضع قاطع در مسائل ملی به ویژه مبارزه با دشمن صهیونیستی و حفاظت از حاکمیت لبنان است. و کرامت «و ایجاد لشکر واقعی در این است.

در پی این بیانیه، حزب الله لبنان تاکید کرد که درخواست السید در کنفرانس مطبوعاتی دیروز برای دریافت اسناد و مدارک دلیل محکمی بر علیه همه ظالمان و حامیان آنها بوده و تجاوزگری آمریکا مدال افتخاری برای السید بوده است.

حزب الله افزود: تحریم های آمریکا علیه سید جمیل السید، حضور قوی او را به عنوان پیشتاز مبارزان و آزادی خواهان برای حفظ ناموس امت در برابر سلطه و استکبار شیطان بزرگ ثابت می کند.

وزارت خزانه داری آمریکا پیشتر با صدور بیانیه ای جمیل السید، یک قانونگذار لبنانی و دو تاجر لبنانی را به اتهام سوء استفاده از قدرت و فساد محکوم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید