سخنگوی وزارت امور خارجه: راه های مختلفی برای تبادل پیام بین ایران و آمریکا وجود دارد

سخنگوی وزارت امور خارجه: راه های مختلفی برای تبادل پیام بین ایران و آمریکا وجود دارد

سخنگوی وزارت امور خارجه درباره تبادل پیام‌های ایران و آمریکا از طریق واسطه‌ها گفت: تبادل پیام بین دو کشور و انعکاس دیدگاه‌ها به روش‌های مختلف وجود دارد.

سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص اظهارات سخنگوی کاخ سفید و وزارت خارجه آمریکا مبنی بر خارج شدن مذاکرات برجام و سفر آتی مقامات آمریکایی به سرزمین های اشغالی، گفت: موضوع جدیدی نیست که مقامات آمریکایی و رژیم صهیونیستی در مورد ایران صحبت می کنند. سیاست خارجی آمریکا در قبال ایران گروگان صهیونیست هاست.

ناصر خانانی ادامه داد: همانطور که بارها اعلام شده موضوع هسته ای تنها موضوع سیاست خارجی ایران نیست. توافق یک خیابان دو طرفه است. کشوری که عهدش را شکست، رژیم آمریکاست. کشوری که باید پاسخگو باشد و در مقام متهم و مسئول توضیح دهد، دولت آمریکاست.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: سیاست ایران در موضوع هسته‌ای روشن است و در همین چارچوب عمل می‌کند و آمادگی دارد مذاکرات را بر اساس بسته ارائه شده به نتیجه برساند و از خطوط قرمز خود و حقوق مسلم آن عدول نخواهد کرد. ایران. ملت، دولت ایران و تیم مذاکره کننده در این چارچوب عمل کرده و خواهند کرد.

کنعانی افزود: این فضا و این مسیر برای همیشه به روی طرف مقابل باز نیست و باید در این چارچوب عقلانی عمل کنند و به منافع خود توجه کنند.

وی در خصوص تبادل پیام بین ایران و آمریکا از طریق واسطه ها گفت: بین دو کشور تبادل پیام و انعکاس دیدگاه ها به روش های مختلف وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید