«سدر ایرانی» با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد

ساعت: 13:19
تاریخ انتشار: 1300/10/18
کد خبر: 1798833

اولین برنامه «سرو ایرانی» که به مناسبت گرامیداشت جامعه هنری از سردار شهید قاسم سلیمانی بود، با تقدیر از هنرمندان به پایان رسید که قرار است از سال آینده هر ساله برگزار شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ویژه برنامه «سدر ایرانی» که به مقام شامخ سردار شهید قاسم سلیمانی ادای احترام می کرد با حضور هنرمندان و هنرمندان برگزار شد و از هنرمندان شرکت کننده در این ویژه برنامه قدردانی شد.

عباس گنجی، محمدرضا گادری، محمد اسدی، بهنام ولدوند، علی گابی، زهرا مایلی، مسعود فاضلی مقدم، مصطفی کارگر و حسین شیراوند هنرمندانی بودند که لوح و تندیس سرو ایرانی را دریافت کردند.

همچنین در مراسم اختتامیه این ویژه برنامه از خانواده شهید شهروز مظفری نیا از همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی تجلیل و تندیس «سرو ایرانی» به خانواده این شهید اهدا شد.

ابوالفضل به همراه مدیر فرهنگسرای نیاورا در مراسم اختتامیه سرو ایرانی گفت: مخاطب با این ثروت و محدودیت.» و به جامعه هنری نشان دهید.

همراه ادامه داد: «سرو ایرانی» برنامه ای است که اولین دوره خود را برگزار کرد و با همت معاونت امور هنری «سرو ایرانی» سالانه برگزار می شود.

مدیر فرهنگسرای نیاوران اجرای این برنامه را محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عبدالرحیم سیاهکارزاده رئیس مؤسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر، مهدی افضلی مدیرعامل رودکی برعهده دارند. بنیاد، محمد حبی مدیر بنیاد روایت فتح و مجتمع های اقتصادی کوثر و شهرداری منطقه زمزم نیز ابتدا تشکر کرد.

سرو ایرانی نمایشگاهی از آثار هنرمندان تجسمی بود که به یاد سردار فقید حاج قاسم سلیمانی از 13 تا 14 دی ماه در فرهنگسرای نیاورا برگزار شد. در این نمایشگاه آثاری از عباس برزگر گنجی، ناصر تقی زاده، عبدالمجید فراهانی، گلمرضا گلی پور، یداله ورزدار، نوید سیمبر، بچمن زارعیان، ملاحت احدی مکی، حبیب حیدری، حیدر نیکوئین، مانا زهها و مانا زهاحاف، مصطفی شعابی به نمایش گذاشته شده است. زارع، علی بحرینی، طهمورث آشناگر، محمدعلی نادری، علی گابی، احمدرضا دالوند، احمد خلیفر، حسن روح الامین و حبیبولا صادقی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید