سربازی اجباری در باخمن 1401

ساعت: 13:26
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۲۸
کد خبر: 1923184

سازمان وظیفه عمومی شهرستان فرجه در اطلاعیه ای از کلیه کسانی که دارای کارت آماده به خدمت بهمن ماه 1401 هستند خواست به خدمت بپردازند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سازمان وظیفه عمومی فراجه در اطلاعیه ای اعلام کرد: کلیه داوطلبان واجد شرایط که دارای کارت آماده به خدمت در بهمن ماه 1401 هستند باید به محل و مراکز درج شده در برگه معرفی داوطلبان مراجعه کنند.

سازمان وظیفه عمومی شهرستان فرجه در اطلاعیه ای اعلام کرد: کلیه مشمولانی که در بهمن ماه 1300 فرم آمادگی خدمت دریافت کرده اند با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک نیروی انتظامی (پلیس+10) نسبت به دریافت معرفی نامه از محل جذب نیرو به مراکز آموزشی اقدام نمایند. بر اساس اطلاعات موجود در آن عمل کنید.

این دسته از مشمولان باید روز شنبه اول بهمن ماه 1401 در زمان، مکان و مراکز اعلام شده در معرفی نامه مشمولان حضور یافته و در صورت نیاز به دفتر اعزام شوند.

افراد اعزامی باید کارت واکسیناسیون کووید 19 و مننژیت و واکسن دوگانه را در روز اعزام به همراه داشته باشند.

متقاضیان باید اصل مدارک مورد نیاز مانند فرم تکمیل شده، مرجع، فرم واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص را داشته باشند.

در این اطلاعیه آمده است: عدم حضور به موقع در محل و ساعت تعیین شده غیبت تلقی شده و طبق ماده 14 رسیدگی خواهد شد. 10 و 58 قانون کارمندان دولت.

این سازمان در این پیام آمده است: داوطلبان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند آخرین اخبار را از طریق کانال خبر سربازی در پیام رسان سروش به نشانی khabaresabazi@ دریافت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید