سربازی اجباری در باخمن 1401

ساعت: 15:27
تاریخ ارسال: 11/01/1401
کد خبر: 1923519

در اطلاعیه سازمان وظیفه عمومی فراج آمده است: عدم حضور به موقع در زمان و مکان تعیین شده غیبت محسوب می شود و طبق بندهای 10 و 58 قانون وظیفه عمومی برخورد خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سازمان وظیفه عمومی فراجه در اطلاعیه ای اعلام کرد: کلیه پذیرفته شدگانی که در بهمن ماه 1401 نامه آماده خدمت دریافت کرده اند می بایست با یکی از دفاتر خدمات الکترونیک نیروی انتظامی (پلیس +10) تماس گرفته و معرفی نامه جذب را در مراکز آموزشی ارائه نمایند. ، دریافت و مطابق با اطلاعات موجود در آن عمل کنید.

این دسته از مشمولان باید در روز شنبه اول باخمن سال 1401 در زمان، مکان و مراکز اعلام شده در معرفی نامه مشمولان حضور یافته و برای خدمت دوره نیاز اعزام شوند.

افراد اعزامی باید کارت واکسیناسیون کووید 19 و مننژیت و واکسن دوگانه را در روز اعزام به همراه داشته باشند.

شرکت کنندگان باید اصل مدارک مورد نیاز از قبیل سند آماده، مدرک مرجع، سند واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص را به همراه داشته باشند.

در این پیام آمده است که عدم حضور به موقع در مکان و ساعت تعیین شده، عدم حضور تلقی می شود و طبق مواد 10 و 58 قانون مالیات با آن رفتار خواهد شد.

این سازمان در این اطلاعیه ذکر شده است، داوطلبان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از آخرین اخبار مربوطه از طریق کانال خبرسربازی در پیام رسان سروش به نشانی khabaresabazi@ مطلع شوند.

دیدگاهتان را بنویسید