سردار آزمون انگشتش را در دهان روس ها گذاشت

سردار آزمون انگشتش را در دهان روس ها گذاشت

تیم فوتبال زنیت شب گذشته در ورزشگاه خانگی خود نمایشی دیدنی را مقابل قهرمان قبلی لیگ قهرمانان اروپا به ثبت رساند که البته صعود او به لیگ اروپا قطعی بود و مورد تمجید رسانه ها قرار گرفت.

چلسی بدون شک یکی از بهترین تیم های حال حاضر جهان است که با نظمی متفاوت وارد این رقابت ها می شود. با این حال زنیت یکی از بهترین نمایش های ممکن را به نمایش گذاشت و مورد تمجید سایت ورزشی روسیه قرار گرفت.

رسانه های روسی می نویسند: ما مدت ها بود که چنین نمایش زنیتی را در لیگ قهرمانان اروپا ندیده بودیم. سردار آزمون با سرعتش چقدر وحشتناک است و کلودینو همه چیز را برای تیم انجام می دهد.

سردار آزمون ستاره کشورمان در این دیدار عملکرد خوبی داشت و موفق به گلزنی شد. او البته در 2 بازی تک به تک مقابل کپا هم شانس گلزنی داشت اما مقابل او گران ترین دروازه بان تاریخ فوتبال ایستاد و به عدد 6 گل ستاره کشورمان در اروپا اجازه نداد. لیگ قهرمانان در حال افزایش است.

سایت ورزشی روسیه گل تست را صحنه ای زیبا خواند و سرعت آن را وحشتناک خواند. رسانه ها گزارش دادند که اگر مالکوم در صحنه 2 تک به تک به ستاره ایرانی پاس می داد، آزمون می توانست گل های بیشتری به ثمر برساند.

رسانه های روسی از آمار باورنکردنی زنیت در نیمه اول دیدار مقابل چلسی نوشتند و آن را هیجان انگیز خواندند. در نیمه اول این تیم 9 شوت به سمت دروازه زد و 54 درصد مالکیت را به ثبت رساند. در نیمه دوم کاپا مانع گلزنی ستاره های زنیت شد اما در نهایت در دقیقه 94 مقابل ضربه اوزدویف زانو زد که با تساوی دیدنی مقابل قهرمان اروپا یکی از زیباترین نمایش های زنیت را رقم زد.

زنیت با کسب رتبه سوم در گروه H پیش از این به لیگ اروپا راه یافته است و می تواند در یک رقابت اروپایی دیگر بازی کند. باید دید این تیم با حضور ستاره هایی چون آزمون تا کجا در این رقابت ها پیش خواهد رفت. قرعه کشی مرحله حذفی لیگ اروپا روز دوشنبه انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید