سکوت عجیب سردار آزمون در برابر ادعاهای روس

سکوت عجیب سردار آزمون در برابر ادعاهای روس

نشریه روسی “اسپورت اکسپرس” امروز بار دیگر به ماجرای حاشیه ای سردار آزمون تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه زنیت سن پترزبورگ پرداخت و اعلام کرد که مهاجم ایرانی به این موضوع توجه نکرده است.

به گزارش رسانه های روسی، سردار آزمون در سال 2018 با درخواست دختر در ماه می 2021 صاحب فرزندی شده است که البته این اظهارات این روسی و موکلش است و بحث در مورد این موضوع تنها به نظرات آزمون بستگی دارد. مقامات قانونی روسیه هیچ موضع رسمی اتخاذ نکرده اند.

وکیل این زن روسی با انتقاد از سهل انگاری این تست در دادگاه گفت: امیدواریم با توجه به قرارداد فعلی او با زنیت، این تست تا تابستان در زنیت باقی بماند. دادگاه علیه او همچنان ادامه دارد و در صورت خروج از زنیت، قاضی در اطلاع رسانی خارج از کشور با مشکل مواجه خواهد شد. این مشکل اصلی است. وزارت دادگستری می تواند وارد شود تا بازیکن را مطلع کند، اما پس از آن وضعیت به طور قابل توجهی افزایش می یابد زیرا مدارک باید به کشور دیگری ارسال شود، اما ما قطعا این روند را تکمیل می کنیم.

این آزمون در زمستان پیشنهادات زیادی از لیون، یوونتوس و نیوکاسل دریافت کرد و شاید او زنیت را ترک کرده باشد و این پیشنهادات وکیل روسی را نگران کرد که معتقد است اگر آزمون به روسیه برود، پرونده بسته می شود.

الیا، یک زن روسی، می گوید: «در پاییز، من و سردار در مورد شرایط صحبت کردیم و برنامه ریزی کردیم که بر سر شرایطی که برای همه راحت باشد، توافق کنیم، اما تاکنون حتی یک پیشنهاد از او دریافت نکرده ایم. من فکر می کنم قبل از اینکه روسیه را ترک کند، فقط قول می دهد که عجله نکند و می گوید: “همه چیز خوب خواهد شد” و “من کمک خواهم کرد.”

وی افزود: «اما الان هم باید به معنای واقعی از او کمک بخواهیم!» این پول خیلی دیر واریز می شود و به طور کلی گرفتن مطالبات مالی از او بسیار سخت است. برای مثال، در ماه دسامبر، برای اقدامات پزشکی که توسط متخصص مغز و اعصاب برای دخترم تجویز شده بود، درخواست 50000 روبل کردم. تنها دو هفته بعد، در گزارش کامل، کل مبلغ کمتر از 50000 روبل بود، من موفق به دریافت پول شدم. خدا را شکر اکنون می توانیم درمان را شروع کنیم، اما چنین نگرشی نسبت به سلامتی کودک به سختی به این معناست که فرمانده آماده کمک داوطلبانه به او باشد. در حالی که سگش با هواپیمای شخصی پرواز می کند، دخترش دو هفته است که منتظر پول برای درمان است… به نظر می رسد اینجا همه چیز مشخص است و به احتمال زیاد پرونده باید به دادگاه ختم شود.

این تنها ادعای وکیل و دختر روسی است که مهاجم تیم ملی کشورمان را متهم کرده و خواستار رسیدگی به این پرونده است. هفته گذشته سردار آزمون به پیشنهادات باشگاه های مختلف واکنش نشان داد و حتی توافق نهایی با لیون را تکذیب کرد اما مهاجم تیم ملی به این اظهارات رسانه های روسی واکنشی نشان نداد و صحت این سوال تنها به واکنش لیون بستگی دارد. این بازیکن را نمی توان تایید یا تکذیب کرد.

دیدگاهتان را بنویسید