سکوت عجیب استقلال در برابر رفتار غیرحرفه ای یک ستاره

از ابتدای فصل نقل و انتقالات بحث جدایی امیرحسین حسین زاده از استقلال و وجود بند فسخ در قرارداد پدیده آبی ها مطرح شد و در نهایت با پیشنهاد شارلوای بلژیکی صحت این شایعات را اعلام کرد. حسین زاده به دلیل بند فسخ ۲۵۰ هزار دلاری می تواند به راحتی از استقلال جدا شود و تیم بلژیکی نیز با پرداخت این مبلغ موافقت کرده است.

حسین زاده طبق قراردادی که با استقلال بسته بود، قرار بود در تمرین استقلال شرکت کند اما در تمرین قبل از اردوی ترکیه حاضر نشد و همچنین به اردوی استقلال نرفت. در آن زمان گمان می رفت انتقال او به بلژیک قطعی شده و مبلغ فسخ به زودی به حساب استقلال واریز می شود اما نزدیک به یک ماه از آن زمان می گذرد و هنوز مبلغی به حساب استقلال واریز نشده است. طولانی شدن این موضوع حتی تردیدهایی را در مورد انتقال حسین زاده به وجود آورده و رسانه های بلژیکی مدعی هستند که این انتقال ممکن است لغو شود.

در این میان انتقاد جدی از رفتار منفعلانه مدیران استقلال که چگونه بدون امضای قرارداد و دریافت 250 هزار دلار به حسین زاده اجازه حضور در بلژیک را دادند. اگر در تمرین شارلوا مصدوم شود و تیم بلژیکی از خریدش منصرف شود، چه کسی تاوان باخت استقلال را می دهد؟ در اینکه رفتار امیرحسین حسین زاده در این مورد حرفه ای نیست شکی نیست اما باشگاه استقلال هم باید به دنبال حقش باشد.

همین الان استقلال برای گرفتن رضایت نامه محمد محبی از سانتا کلارا با مشکل مواجه بود. در این شرایط، باشگاه پرتغالی برای واگذاری قرضی بازیکنی که حتی فیکس هم نبود، سخت گیری کرد، اما استقلالی ها به سادگی ستاره فصل قبل را بدون دریافت مبلغی در اختیار باشگاه شارلوا قرار دادند.

دیدگاهتان را بنویسید