سردار آزمون برای یک تماس ویدیویی مشخص شد

سردار آزمون برای یک تماس ویدیویی مشخص شد

موضوع انتقال سردار آزمون به تیم اروپایی این روزها به سوژه فوتبال ایران و قاره تبدیل شده است. پس از اینکه گزارشگران مطرح فوتبال جهان از جمله فابریزیو رومانو اعلام کردند که مهاجم ایرانی تابستان آینده با لیون قراردادی چهار ساله دارد، سردار دو روز پیش در لایو اینستاگرام هرگونه توافق با این تیم فرانسوی را تکذیب کرد.

این موضوع در رسانه های فرانسوی نیز بازتاب داشت. هوگو گیلمنت، روزنامه نگار سرشناس فرانسوی در پاسخ به سوال یکی از کاربران مبنی بر ابهامات فراوان در مورد آینده سردار در حساب توئیتر خود نوشت: با این حال او برای مدتی با المپیک لیون موافقت کرد و حتی با او تماس تصویری برقرار کرد. این باشگاه، همه چیز خیلی خوب پیش رفت. این برای کسی که می خواهد در روسیه بماند عادی نیست.

وی در ادامه درباره صحت گفت وگوی تصویری کاپیتان و مدیران لیون ادامه داد: از آن مکالمه تصویری و صحبت های او (به مدیران) در آنجا مطمئن هستم. بنابراین او و مدیر برنامه اش تایید نهایی را به لیون دادند و این یک واقعیت است. واقعیت دیگر این است که المپیک لیون پیشنهاد شرکت در تست زنیت را داده بود، اما تیم روسیه آن را رد کرد. اگر آنها این توافق را “دستکاری” کنند، ما نمی توانیم آن را اجرا کنیم.

وی درباره انتخاب معاون آزمون نیز نوشت: می دانم که زنیت از تیم سامارا یک مهاجم می گیرد و این فرد احتمالا ایوان سرگیف خواهد بود. او سپس می تواند جایگزین آزمون یا حتی آرتم زیوبا شود.

نیوکاسل و سویا قبلاً با انتقال سردار آزمون در ارتباط بودند. وب سایت Footradio می نویسد که زنیت علاقه ای به از دست دادن سرمایه آزاد 25 میلیون دلاری خود در تابستان آینده ندارد، بنابراین ترجیح می دهد تست لیون را در زمستان امسال بین 3 تا 5 میلیون یورو بفروشد. باید کمی صبر کنیم تا اوضاع روشن شود.

دیدگاهتان را بنویسید