سردار آزمون: بعد از جام جهانی از تیم ملی خداحافظی می کنم!

سردار آزمون: بعد از جام جهانی از تیم ملی خداحافظی می کنم!

تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 روسیه در گروه سختی قرار گرفت و با مراکش، اسپانیا و پرتغال همگروه بود. خیلی ها فکر می کردند ایران نمی تواند در این گروه عملکرد خوبی داشته باشد اما ایران در اولین بازی خود با نتیجه یک بر صفر مقابل مراکش پیروز شد، با یک گل مغلوب اسپانیا شد و تا تیم ملی مقابل پرتغال به تساوی رسید. بهترین عملکرد خود را در جهان به جای بگذارید. تاریخچه مسابقات جام حذفی

سردار آزمون یکی از مهاجمان تیم ملی فوتبال ایران در آن دوره از مسابقات جهانی بود که بازیکنان امید زیادی به عملکرد موفق او داشتند. او در مدت کوتاهی که در روسیه حضور داشت درگیر رسوایی های فوتبالی شد و باعث شد رسانه ها و افکار عمومی انتقاداتی را علیه این بازیکن مطرح کنند.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران پس از شکست یک بر صفر تیم ملی مقابل اسپانیا در دومین بازی مرحله گروهی جام جهانی، زمانی که می خواست در مورد عملکرد خود در مسابقات جام جهانی روسیه صحبت کند، دست به کار شد. عصبانی و در میان اشک گفت: من از مردم ایران شکایت دارم. چون فکر می کنند من تلاش نمی کنم. انتقادهای بی مورد زیادی می شنوم. آنها نمی دانند من چقدر سخت کار می کنم. من اینجا هستم تا برای تیم ملی بجنگم و مردم ایران را خوشحال کنم. در مقدماتی جام جهانی مردم را خوشحال کردم و هدفم این بود که در جام جهانی هم همین کار را ادامه دهم.

وی ادامه داد: شاید می خواهند من 23 ساله را بزنند. حالا وقتی گریه می کنم دلیلش این نیست که بازنده هستم، به این دلیل است که برای خودم متاسفم. اگر مردم از عملکرد من ناراضی باشند، بعد از جام جهانی برای تیم ملی بازی نمی کنم.

دیدگاهتان را بنویسید