سردار آزمون در بوندسلیگا آلمان خودنمایی کرد

سردار آزمون در بوندسلیگا آلمان خودنمایی کرد

ژابی آلونسو معتقد است زمانی که سردار آزمون در ترکیب قرار می گیرد، نام خود را به عنوان بهترین گلزن در پایان بازی در جدول امتیازات می بیند و همین باعث شده تا او در سه بازی متوالی از ستاره ایرانی خود به عنوان پنالتی استفاده کند. بوندس لیگای آلمان در لیگ اروپا او را برای زدن اولین پنالتی مقابل موناکو به میدان فرستاد.

دو شکست در سه هفته متوالی در بوندسلیگا و یک باخت خانگی در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا که سردار آزمون در هیچ کدام از آنها در ترکیب بایرلورکوزن حضور نداشت، باعث شد ژابی آلونسو پس از ماه ها ستاره ایرانی خود را به عنوان شریک اصلی کنار بگذارد. آن را ارسال کنید و از آن برای Myints استفاده کنید.

اگرچه بایرلورکوزن در هفته بیست و یکم بوندسلیگا مقابل ماینتس با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد، اما سردار آزمون بهترین عملکرد خود را از زمان حضور در این باشگاه ارائه داد و موفق شد گلی به ثمر برساند، گلی با کمانه خود برای ایجاد پستی برای. پاتریک شیک پنالتی می زند و با این عملکرد خود در رقابت های بوندسلیگا جایگاه خوبی کسب می کند و در آلمان شروع به نمایش می کند.

سردار آزمون پس از یک پنالتی مقابل موناکوی فرانسه در جریان صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا در دو بازی متوالی بوندسلیگا مقابل فرایبورگ و هرتابرلین گلزنی کرد. باید همراه با عملکردش برای اولین بار به تیم منتخب هفته راه می یافت.

علی دایی در گذشته در لیگ قهرمانان اروپا گل های به یاد ماندنی مقابل چلسی و آ.ث. میلان و گلزنی به بایرن مونیخ در بوندسلیگا و عملکردش در آن تیم باعث شد مجله کیکر او را به عنوان بهترین بازیکن تیمش معرفی کند و در تیم منتخب هفته قرار دهد اما حالا پس از دو دهه، سردار این بار را امتحان می کند. . با بایر لورکوزن شروع شد.

سردار که بهترین گلزن فعلی تیم ملی فوتبال ایران و نزدیک ترین تعقیب کننده به رکورد فوق العاده علی دایی است، در بوندسلیگا نیز مسیر شماره 10 سابق ایران را دنبال می کند و عملکرد او در بایرلورکوزن بیش از هر زمان دیگری مورد توجه قرار گرفته است.

آزمون با گلی که در دقیقه 12 بازی دیروز مقابل هرتابرلین از روی پاس جرمی فریمپونگ به ثمر رساند، پیروزی پر گل تیمش را آغاز کرد و علاوه بر این گل بارها نشان داد که عملکرد درخشانش با فرارهای سریع و خطرناک تاثیرگذار است. پاس های عمقی کرد برای اولین بار در دوران حضورش در بوندسلیگا از نظر ضربه زننده در تیم منتخب هفته قرار گرفت.

سردار آزمون که 69 دقیقه در بازی مقابل هرتابرلین بازی کرد و یک گل به ثمر رساند، خط حمله را با سیستم 3-3-1-3 انتخاب شده توسط مجله کیکر برای هفته بیست و سوم بوندسلیگا هدایت می کند. موسی دیابی و فلورین ویرتس به چشم می خورد و پشت سر آنها فریمپونگ دیگر بازیکن این تیم قرار دارد و البته لازم به ذکر است که دیابی با یک گل و یک پاس گل بهترین بازیکن هفته را از آن خود کرد.

دیدگاهتان را بنویسید