حاج قاسم خودنمایی نکرد و با به دست آوردن دل مردم ایران بازی را برد/ عمل گرایی و اخلاص از سردار سلیمانی قهرمان ملی شد.

زمان: 09:36 ساعت
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797021

این تهیه کننده سینما و تلویزیون گفت: سردار سلیمانی در دل همه قشرها جای دارد و همه او را به عنوان یک قهرمان ملی می شناسند، در واقع هرکس وارد دل مخاطب شود برنده بازی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ تهیه کننده، مدیر تولید و مجری این پروژه سینمایی و تلویزیونی در آستانه شهادت سردار سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: بهترین ویژگی ای که در حاج کاسم دیدم این بود که پاک بود و خودنمایی نمی کرد. “

مهران رسام افزود: سردار سلیمانی برای خودش چیزی نمی خواست چون در غیر این صورت می توانست به آن برسد، حاج قاسم به راحتی می توانست رئیس جمهور شود یا پست های زیادی را تصاحب کند، اما حتی مصاحبه هم نکرد.

وی با تاکید بر اینکه اخلاص و عمل گرایی از ویژگی های حاج قاسم است، گفت: سردار سلیمانی به خاطر همین ویژگی ها در دل همه اقشار جای دارد و همه او را به عنوان یک قهرمان ملی می شناسند، هرکس وارد دل شود. بازی رو ببر.

روز حسرت تهیه کننده این سریال گفت: اکثر هنرمندان و افرادی که دارای منصب و مقام هستند در دل مردم جایی ندارند و مردم آنها را به درستی و شاید دوست ندارند اما برخی از آنها دل مردم را به دست آورده اند که البته وجود دارد. بسیاری از آنها.

رسام با بیان اینکه آنچه تاکنون قدردانی نشده است، گفت: متأسفانه این ضعف منشأ مشکلات بسیاری شده است، اما امیدواریم روزی برسد که همه به وظیفه خود عمل کنند، زیرا فرهنگ صحیح در جامعه تأثیرگذار است. عدم وجود فرهنگ مناسب در جامعه مثل «قاسم سلیمانی بودن» که خودش یک فرهنگ است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید