سردار جلالی: حمله سایبری خارج از کشور به سامانه الکترونیکی سوخت‌رسانی تایید نشده است

سردار جلالی: حمله سایبری خارج از کشور به سامانه الکترونیکی سوخت‌رسانی تایید نشده است

روز جدید : در حال حاضر حملات سایبری خارج از کشور به سامانه سوخت گیری الکترونیکی تایید نشده و همواره بین خطرات، وقفه ها و حملات تفاوت هایی وجود دارد و نتایج نهایی پس از بررسی های نهایی اعلام خواهد شد. با این حال، یک احتمال، منشأ خارجی است.

سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل در حاشیه افتتاح مرکز پایش مخاطرات منابع طبیعی در جمع خبرنگاران از تایید نشدن حمله سایبری به سامانه سوخت بنزین خبر داد. بنزین مورد تایید نیست و همیشه بین خطرات، اختلالات و حملات تفاوت هایی وجود دارد که نتایج نهایی آن پس از بررسی های نهایی اعلام خواهد شد. با این حال، یک احتمال، منشأ خارجی است.

وی افزود: از همان ابتدای بروز مشکلات در سامانه سوخت، تیم های حفاظت غیرعامل در وزارت نفت و شرکت پخش فرآورده های نفتی حضور یافته و در حال بررسی موضوع هستند.

جلالی ادامه داد: در کمتر از 12 ساعت توانستیم سوخت گیری را در کشور آغاز کنیم و اکنون تیم های تخصصی در حال بررسی ابعاد مختلف این موضوع هستند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به مشکلات اخیر در خصوص اختلالات در سیستم سوخت رسانی گفت: بر اساس برآوردهای انجام شده در سال گذشته و امسال به دلیل عدم هماهنگی دستگاه های اجرایی در نقاطی که ما انجام داده ایم، سیستم سوخت رسانی آسیب دیده است. ذکر شده. “

وی در پایان با تاکید بر اهمیت آب، خاک و مراتع خاطرنشان کرد: راه اندازی مرکز پایش در سازمان جنگل ها خطراتی مانند قاچاق و تخریب مراتع را برطرف می کند که امیدواریم سایر سازمان های سازمان جنگل ها حمایت لازم را داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید