سردار رضان: مسمومیت با الکل به هیچ وجه سریال نیست

سردار رضان: مسمومیت با الکل به هیچ وجه سریال نیست

فرمانده انتظامی کشور گفت: مسمومیت با مشروبات الکلی در ایران سریالی نیست و هر جا گزارشی مبنی بر مسمومیت افراد با مشروبات الکلی تقلبی گزارش می شود بلافاصله تولیدکنندگان آن شناسایی و دستگیر می شوند. وی بیان کرد: خیر، مسمومیت های الکلی در ایران به هیچ وجه سریالی نیست و پلیس این موضوع را تایید نمی کند.

فرمانده انتظامی کشور گفت: مسمومیت با مشروبات الکلی در ایران سریالی نیست و هر جا گزارشی مبنی بر مسمومیت افراد با مشروبات الکلی تقلبی گزارش می شود بلافاصله تولیدکنندگان آن شناسایی و دستگیر می شوند.

سردار احمدرضا رادان، فرمانده انتظامی کشور در پاسخ به این سوال که آیا مسمومیت های الکلی گزارش شده در شهرهای مختلف طی روزهای اخیر سریالی بوده است، گفت: خیر، مسمومیت با الکل در ایران به هیچ وجه سریالی نیست و پلیس نیز این موضوع را تایید کرده است.

وی افزود: بحث مسمومیت با الکل دو طرف دارد، یکی افرادی که مشروبات الکلی مصرف می کنند و دیگری تولیدکنندگانی که این الکل ها را تولید می کنند.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: افرادی که مشروبات الکلی مصرف می کنند باید بدانند که خطراتی برای آنها وجود دارد.

سردار راضان تصریح کرد: در هر شهری که این مسمومیت های الکلی گزارش شده بود، پلیس بلافاصله سازندگان مشروبات الکلی فاسد را شناسایی و دستگیر کرد.

از حدود یک ماه پیش تاکنون 32 نفر (7 نفر در سردشت، 2 نفر در قزوین، 2 نفر در بهارستان، 3 نفر در مازندران، 6 نفر در رباط کریم و 12 نفر در کرج) بر اثر تقلبی مسموم شده و یا جان خود را از دست داده اند. الکل

دیدگاهتان را بنویسید