سرعت غیرمجاز در یزد به ایستگاه پایانی خود رسید


ساعت: 09:33
تاریخ انتشار: 14/07/1400
کد خبر: 1811297

رویداد شتاب دهی کسب و کار هوشمند (استارت آپ) با محوریت مرکز علمی کاربردی حضرت جوادالائمه (ع) یزد شب گذشته با ارائه بهترین ایده ها به کار خود پایان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، مراسم اختتامیه رویداد شتابدهی کسب و کار هوشمند (استارت آپ) در یزد شب گذشته با حضور سرپرست دانشگاه عالی علمی کاربردی استان، جمعی از اساتید دانشگاه، داوران، برگزارکنندگان و شرکت کنندگان برگزار شد.

عباسعلی جعفری، سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی یزد در این مراسم با بیان اینکه رویدادهای شتاب دهی معمولا در سراسر جهان برگزار می شود، گفت: این رویداد به دنبال شناسایی ایده هایی است که قابلیت تجاری سازی دارند و بنابراین شرایطی را ایجاد می کند که افراد دارای ذهن خلاق باید در آن حضور داشته باشند. در کنار افراد باتجربه و مبتکر و پس از جعل و اصلاح ایده‌ها، ایده‌هایی که قابلیت تجاری‌سازی را دارند باید به بازار عرضه شوند.

وی تاکید کرد: در واقع محصول رویداد تسریع در شناسایی ایده های نو و حمایت از فرهنگ کارآفرینی است.

جعفری با ارزیابی برگزارکنندگان و داوران این رویداد گفت: این رویداد با حمایت معاونت آموزشی دانشگاه دکتر حیدری و معاونت علمی دانشگاه دکتر صفری و سایر نهادها برگزار شد و امیدواریم نتایج این رویداد به دست آید. می تواند سهم مناسبی از اشتغال پایدار برای جوانان روستایی فراهم کند.»

مرتضی بذرافشان، رئیس داوران نیز با اشاره به انتخاب 44 ایده برای مسابقه، خاطرنشان کرد: در مراحل اولیه شرکت کنندگان به ایده های طرف مقابل رای دادند و در مرحله نهایی 9 تیم در حوزه سلامت، گردشگری، آموزش و تولید محتوا (نرم افزار) ، طراحی) در سایت ها و غیره)، کشاورزی و رشته های مرتبط با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی در خصوص نحوه داوری نیز با توجه به برگزاری مجازی این رویداد گفت: لینک داوران برای داوران ارسال شد و آرا به صورت آنلاین ثبت شد و در نهایت با افزودن امتیاز داوران به هر ایده سه ایده اول شناسایی شدند.

بذرافشان گفت: پس از سه روز رقابت در رویداد شتابدهی کسب و کار هوشمند در یزد؛ ایده کود چندگانه ارگانیک، ایده دیجی نارس و ایده برگردون به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند و با مراجعه به مرکز علمی کاربردی حضرت جوادالائمه(ع) هدایای نقدی خود را دریافت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: ضمن اینکه منتخبان از حمایت شتاب دهنده ها و امکانات مرکز نوآوری همراه با امکانات قرض الحسنه بهره مند خواهند شد.

انتهای پیام/ خ

دیدگاهتان را بنویسید