سومین جایزه سال «استیکر» به ایستگاه پایانی رسید/ معرفی برندگان

ساعت: 15:49
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۲
کد خبر: 1800094

مراسم اختتامیه سومین جایزه استیکر سال شامگاه سه شنبه ۲۱ دی ماه برگزار شد و برندگان این دوره معرفی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مراسم اختتامیه سومین جایزه استیکر سال شامگاه سه شنبه 21 دی ماه با اجرای میثم درویشان پور و حضور میثم عسگری رئیس جشنواره استیکر، بهرام عظیمی رئیس هیئت داوران، سید محمد حسین حجازی مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد، اعضای هیئت داوران و جمعی از شرکت کنندگان. و ادبیات ایران به وقوع پیوست. سید مسعود شجاعی طباطبایی دبیر جشنواره به دلیل کسالت در این مراسم حضور نداشت.

میثم عسگری در ابتدای این مراسم گفت: خوشحالم که بعد از سه سال تصمیمی که در سال 98 گرفتیم و ایده های سال 97 به پایان رسید. سال اولی که با مسعود شجاعی طباطبایی و بهرام عظیمی درباره برگزاری چنین جشنواره ای صحبت کردیم، نگران بودیم که جشنواره استیکرها از نظر کمی و کیفی آثار خوبی ارائه نکند چون در ایران سابقه و تجربه ای وجود ندارد، اما خدا را شکر و دوستان ما موفق شدیم. سه سال با رویکرد ویژگی های فرهنگی و ایرانی به طراحی محصول و استفاده از این محصولات در تمامی رسانه های داخلی و خارجی.

رئیس جشنواره یادآور شد: بومی سازی امکاناتی مانند استیکر یا خدمات دولتی و خصوصی در رسانه های داخلی اگرچه سخت و دافعه است اما در حال شکل گیری است. فکر می کنم کارمندان و نهادهای ما نیز باید در این زمینه تصمیمات بزرگی بگیرند و از آنها حمایت کنند. به جرات می توانم بگویم که تاکنون همه حمایت های دولتی به صورت کلمه یا روی کاغذ بوده است و این حمایت ها باید اجرا شود.

عسگری در پایان خاطرنشان کرد: از همه کسانی که ما را در برگزاری این جشنواره حمایت کردند، تشکر می کنم و امیدوارم بتوانیم هر سال این رویداد را برگزار کنیم، هرچند در آینده ممکن است دو سال باشد.

سید محمد حسین حجازی مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد به عنوان دومین سخنران این مراسم گفت: این جشنواره و به طور کلی این نوع جشنواره ها باید در کشور مورد توجه جدی قرار گیرد. اقوام برگزارکننده این جشنواره به اهمیت استیکرها واقف هستند و استیکرها نقش بسیار مهمی در ارتباطات امروز ما دارند و برخی از گفتگوهای ما از طریق استیکر انجام می شود.

وی همچنین درباره علت حمایت اراضی عباس آباد از این رویداد هنری توضیح داد: ما در شرکت نوسازی عباس آباد تمام تلاش خود را می کنیم تا از نظر شتاب دهنده به پویایی این منطقه و حوزه های مرتبط کمک کنیم. اراضی عباس آباد عضو سازمان جهانی گردشگری است و هنرمندان می توانند از این امکانات به عنوان یک مجموعه بین المللی استفاده کرده و آن را ارائه کنند. به عنوان مثال پل طبیعت چهار جایزه بین المللی برای طراحی و معماری دارد و هنرمندان می توانند در آن مناطق روی عباس آباد حساب کنند.

حجازی در پایان خاطرنشان کرد: به نظرم هنرمندان نسبت به کشور و مولفه های فرهنگی خود روحیه ملی دارند و اینکه استیکرها چیزی را در حوزه فرهنگی بومی می کنند گامی رو به جلو است و ما نیز علاقه مند به حمایت از این موضوع هستیم.

نتیجه جایزه «استیکر» شامل کل ملت می شود

بهرام عظیمی، رئیس هیئت داوران استیکر سال در سخنانی گفت: ویژگی جشنواره استیکر این است که نسبت به بسیاری از جشنواره‌هایی که در ایران برگزار می‌شود خاص است، زیرا برگزارکنندگان آن کسانی هستند که سال‌ها با هم کار کرده‌اند. آنها نگران این کار هستند. «آنها فرهنگ دارند. یکی از ویژگی های جشنواره استیکر این است که تولید آن همه ملت را شامل می شود و محصولات آن برای همه مردم قابل استفاده است.

عاصمی درباره هیئت داوران آثار به حاضران توضیح داد: شما که اینجا نشسته اید و اکثرا جوان هستید، در صورت برنده نشدن می توانید داوری را زیر سوال ببرید، اما مطمئن باشید که بدون هیچ چشمداشت و سوگیری آثار را در هیئت داوران ارزیابی کرده ایم. . گاهی اوقات یک اثر می‌تواند جزئیات زیادی داشته باشد، اما اثر ساده‌تر پاداش خواهد داشت، زیرا این برچسب‌ها باید در اندازه‌های کوچک و روی صفحه‌نمایش تلفن همراه قابل مشاهده باشند.

در قسمت بعدی مراسم برندگان سومین جایزه استیکر سال به شرح زیر معرفی و جوایز خود را دریافت کردند.

جایزه ویژه خانه شعر و ادب به شیوا گل محمدی تعلق گرفت.

منتخب زمین عباس آباد

در بخش ویژه اراضی عباس آباد هیأت داوران هیچ یک از شرکت کنندگان را در رتبه سوم قرار ندادند.

جایزه دوم این رشته به علی آهنگر تعلق گرفت.

جایزه اول این رشته به پوریا عبدلی رسید.

برندگان در بخش ایران خودرو

هیئت داوران هیچ یک از شرکت کنندگان را سوم ندانستند.

جایزه دوم به بهرنگ جدی تعلق گرفت.

جایزه اول به حسین رجب گلم حسینی رسید.

برگزیده‌ای از شخصیت‌های ادبی و سینمایی

جایزه سوم این رشته به سمانه شجاعی تعلق گرفت.

جایزه دوم این رشته به فریناز سلیمانی رسید.

جایزه اول این رشته به محمود نظری تعلق گرفت.

بخش انتخاب شده برای استیکرهای ایرانی

جایزه سوم این رشته به طاهر شعبانی تعلق گرفت.

جایزه دوم این رشته به سارا نیکوفروز رسید.

جایزه اول این بخش به حسین زارعی تعلق گرفت. این هنرمند در دومین دوره جایزه استیکر سال نیز مقام اول این رشته را کسب کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید