سرمربی استقلال، دستیار جدید کی روش

سرمربی استقلال، دستیار جدید کی روش

«میک مک درموت» یکی از مربیان مورد نظر کارلوس کی روش برای کادر فنی تیم ملی فوتبال قطر است. مک درموت پیش از این در سال های 2011 تا 2012 به عنوان مربی آمادگی جسمانی و در سال های 2018 تا 2019 به عنوان کمک مربی تیم ملی ایران فعالیت می کرد و بار دیگر به این مربی پرتغالی پیشنهاد همکاری داد. مک درموت همچنین دستیار علیرضا منصوریان در کادر فنی این تیم از استقلال بود و یکی دو بازی بعد از استعفای منصوریان هدایت آبی پوشان را برعهده داشت.

این مربی ایرلندی در سال های اخیر در باشگاه گلنتوران ایرلند به عنوان سرمربی و یکی از مدیران این باشگاه فعالیت داشته و در ابتدای سال 2023 از مدیریت این تیم استعفا داد.

این باشگاه متعلق به علی شمس محمدپور معروف به علیپور، تاجر و سرمایه گذار ایرانی-بریتانیایی است و ارتباط بسیار نزدیکی با آن دارد.

وب سایت بلفاستتلگراف گزارش داد که مک درموت که ماه گذشته از سمت خود در باشگاه ایرلندی استعفا داد، پنجشنبه گذشته به گلنتوران بازگشت و جلسه ای غافلگیرکننده با کادر مربیگری، بازیکنان و سایر مدیران باشگاه برگزار کرد.

مک درموت که سرمربی گلنز است، در جریان بازدید از باشگاه شرق بلفاست فاش کرد که به او پیشنهاد قرارداد برای کی روش داده شد، جایی که او ماه گذشته استعفا داد. او روز پنجشنبه در The Oval یک حضور غافلگیرکننده داشت و به باشگاه و کادر فنی گفت که در قطر با سرمربی پرتغالی بازی خواهد کرد. یک منبع گفت: “او گفت که با کارلوس کی روش در قطر کار کرده است.” او سعی نکرد آن را مخفی نگه دارد.

مک درموت پیش از این با سرمربی سابق رئال مادرید کار کرده و دو دوره حضور در تیم ملی ایران را تجربه کرده است. مک درموت در سال 2019 به زادگاهش ایرلند شمالی بازگشت تا بعد از اینکه علیپور گلنتوران را خرید، هدایت The Oval را بر عهده بگیرد.

کی روش اوایل این ماه با قراردادی چهار ساله جایگزین فلیکس سانچز در قطر شد. او دو جای خالی در کادر مربیگری خود دارد و به نظر می رسد مک درموت یکی از آنها را پر کند.

منبع دیگری گفت: میک به طور غیرمنتظره روز پنجشنبه وارد باشگاه شد. و او با رادنی، بازیکنان و کارکنان باشگاه صحبت کرد. او بسیار صمیمی بود و به برخی گفت که قرار است با کارلوس کی روش در قطر کار کند. در آن زمان حدود 50 نفر در باشگاه حضور داشتند. تا زمانی که میک آنجا بود، هیچکس به این موضوع اشاره نکرد و بعد معلوم شد که او به چند نفر در مورد برنامه های خود گفته است. او از صحبت کردن در مورد آن بسیار خوشحال بود.»

این رسانه همچنین ادعا می کند که مک درموت همچنان مدیر باشگاه گلنتوران است، اگرچه او استعفا داده و قصد کناره گیری از این سمت را ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، کی روش پیش از این با راجر دسا، دستیار دیگرش در تیم ملی ایران مذاکراتی انجام داده بود و به نظر می رسد این مربی آفریقایی در کادر فنی تیم ملی قطر نیز حضور داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید