سرمربی استقلال به بخشش از کمیته انضباطی امیدوار است

جواد نکونام، سرمربی تیم استقلال تهران پس از اظهارنظرهای تند علیه داور بازی خود مقابل آلومینیوم اراک، از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تا اطلاع ثانوی محروم شد. نکونام با احتمال محرومیت سنگینی که برایش پیش آمده، امیدوار به بخشش کمیته انضباطی است تا همچنان روی نیمکت استقلال بماند و در دیدار آتی مقابل شمس آذر در قزوین از دست ندهد.


به گزارش خبرگزاری موج، جواد نکونام، سرمربی تیم استقلال تهران پس از دیدار مقابل آلومینیوم اراک با پیش بینی احتمال محرومیت از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، جنجال به پا کرد. البته کمیته انضباطی خبر محرومیت نکونام را تا اطلاع ثانوی به دلیل تخلف وی از ماده 71 آیین نامه انضباطی در خصوص اظهارات علیه داور منتشر کرد.

این اولین بار نیست که یک بازیکن یا مربی به دلایل مشابه از استقلال محروم می شود. روزبه چشمی نیز از سوی کمیته انضباطی محروم شد اما پس از رایزنی و ارائه مدارکی، محرومیت وی لغو شد و اجازه بازگشت به میادین را گرفت. چشمی اگرچه محرومیت تعلیقی داشت، یعنی اگر مجدداً اظهاراتی خلاف مقررات از نظر کمیته انضباطی بدهد، با جریمه سنگین تری مواجه خواهد شد.

حالا تصمیم کمیته انضباطی در مورد جواد نکونام است که به صراحت به بی عدالتی در حق استقلال اشاره کرد. نکونام با وجود آگاهی از عواقب آن چنان در حاشیه بازی غوطه ور بود که نتوانست جلوی خود را بگیرد و حرف هایی را علیه داور به زبان آورد. او اکنون این فرصت را پیدا کرده است تا دفاعیات خود را به کمیته انضباطی ارائه کند تا از محرومیت سنگینی در امان بماند و به هدایت تیمش در دیدار آتی مقابل شمس آذر در قزوین ادامه دهد. نکونام در پاسخ به سوالی درباره نظرش در مورد تعلیق اظهار داشت که می خواهد سکوت کند تا روند کار به شکل قانونی پیش برود.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید