سرمربی تیم ملی شد. یک تصمیم مهم تاج

سرمربی تیم ملی شد.  یک تصمیم مهم تاج

وحید شمسایی روز سه شنبه در پی انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال از سرمربیگری تیم ملی فوتسال استعفا داد.

شمسایی صراحتا و صادقانه اعلام کرد که رای او در انتخابات رقیب میرشاد مجدی مهدی تاج بوده اما در عین حال گفت که با تاج، نبی و کنبرزاده مشکلی نداشته و به آنها احترام زیادی قائل است.

شمسایی در بخشی از توضیحات خود درباره کناره گیری خود از تیم ملی گفت: از آنجایی که اتفاقات گذشته فوتسال را به چشم خود دیده ام و می خواهم این افتخار حفظ شود، می روم. من آدمی نیستم که به رشته خودم که سومین رشته در دنیاست و نسل عوض شده اعتماد نداشته باشم. انشاالله یکی دیگر بیاید و کار را قوی تر انجام دهد.»

در پی این تصمیم اعضای هیئت مدیره اتحادیه فوتبال انگلیس خواستار بازگشت شمسایی به کار و پس گرفتن استعفای خود شدند. از جمله این اعضا مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال بود که با شمسایی تماس گرفت و خواستار ادامه کار این مربی شد. شمسایی در پایان از تصمیم خود برای کناره گیری از سرمربیگری انصراف داد و به کار خود در تیم ملی ادامه داد.

شمسایی در گفت‌وگویی با تایید این خبر گفت: من مستقیماً با آقای مهدی تاج صحبت کردم و حرف‌هایم را به ایشان گفتم. من در یکی دو روز آینده با او ملاقات خواهم کرد تا جزئیات را ارائه کنم.»

به این ترتیب شمسایی در جام ملت های فوتسال آسیا که مهرماه به میزبانی کویت برگزار می شود، روی نیمکت ایران خواهد بود. وی همچنین هفته آینده به همراه تیم ملی برای حضور در مسابقات تدارکاتی این کشور به تایلند سفر خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید