شیب رو به رشد تاج در 5 شهر نگران کننده است / استان پیشگام تصمیم گیری در برابر تاج است

زمان: 16:29
منتشر شده در: 1400/07/17
کد خبر: 1774591

فرماندار مرکزی موضوع را در ستاد ولایت تاج مطرح کرد.

آقازاده ، استاندار مرکزی ، با اشاره به نقش پیشگام استان مرکزی در تصمیم گیری در برابر تاج ، گفت: بسیاری از مصوبات استانی می توانند منشأ اقدامات مثبتی در ستادهای ملی یا استانهای دیگر باشند ، بنابراین تغییر در وضعیت ملی دفتر مرکزی با کرونا گزارش اقدامات و تصمیمات استان باید به ستاد ملی ارائه شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب؛ سید علی آقازاده ، فرماندار مرکزی ، در جلسه ستاد بیماری کرون در استان با استقبال هفته پلیس گفت: “بیشتر اقتدار کشور به تلاش این نیرو است.” نیروهای پلیس می گویند امنیت کشور پایدار است و این بزرگترین تلفات برای ایران اسلامی است. امیدوارم این نیرو همچنان به جلب اعتماد عمومی بیشتر بپردازد و عموم مردم و حتی جنایتکاران از کار پلیس راضی باشند که این دستاورد بزرگی برای پلیس است.

وی افزود: ما باید نگرانی خود را از ورود احتمالی قله جدید تاج اعلام کنیم ، زیرا در 5 شهر از جمله اراک ، تفرش ، خمینی ، زرندیه و شازند شاهد روند رو به رشد بیماری و مرگ و میر هستیم. گزارش ستاد ملی تاج از استان نیز روند نگران کننده این بیماری را نشان می دهد.

فرماندار مرکزی با اشاره به آغاز ماه ربیع الاول گفت: از این ماه جشن ها و مراسم آغاز جدیدی خواهد داشت که برای رعایت پروتکل ها و فاصله اجتماعی توجه بیشتری لازم است که باید بیش از قبل از.. “البته استان مرکزی از نظر پروتکل های بهداشتی یکی از بهترین استان های کشور است و از میانگین کشوری بالاتر است. در عین حال ، ما در واکسیناسیون از جایگاه بالایی برخوردار هستیم.

آگازاده با اشاره به افزایش سفرها در تعطیلات گذشته گفت: افزایش سفر و عادی سازی که از زمان تزریق واکسن رخ داده ، شیب تاج را افزایش داده است. بنابراین ، سفرهای غیر ضروری در فضاهای عمومی ، بازارها ، خیابانها و غیره. برای کنترل این بیماری باید آنها را کاهش داد و سفرها را به آینده موکول کرد.

وی تاکید کرد: بنا به پیشنهاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک ، شهرداری نیازمند تجهیز مکانی در پیاده رو امیرکبیر و ارائه آن به دانشگاه علوم پزشکی جهت فعال سازی مرکز واکسیناسیون در این قسمت از شهر است. به

آقازاده با اشاره به نقش پیشگام استان مرکزی در تصمیم گیری علیه کرونا ، گفت:. “تصویب شده است. بنابراین ، بسیاری از مصوبات استانی می توانند منشأ اقدامات مثبتی در ستاد ملی یا استانهای دیگر باشند و لازم است اقدامات و تصمیمات استان در ستاد ملی به دلیل تغییر در اعضای ملی گزارش شود. ستاد مقابل تاج

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید