سرمربی جدید پرتغالی استقلال علاقه شدیدی به بازیکن دارد

سرمربی جدید پرتغالی استقلال علاقه شدیدی به بازیکن دارد

چند باشگاه ایرانی مانند سپاهان و استقلال برای جذب محمد محبی ابراز علاقه کرده اند و از چند هفته پیش با این مهاجم ایرانی مذاکره کرده اند.

محبی با شروع فصل 2021-2022 سوپرلیگ پرتغال به سانتا کلارا و سپاهان پیوست و به عنوان جانشین شهریار مقانلو راهی پرتغال شد. او بیشتر بازی ها را به دلیل عدم آمادگی جسمانی و مصدومیت از دست داد و تنها چند بازی در نیم فصل دوم وارد ترکیب اصلی سانتا کلارا شد.

محبی در لیگ پرتغال 16 بار برای سانتا کلارا بازی کرده و 439 دقیقه بازی کرده و دو گل نیز به ثمر رسانده است. اولی مقابل موریرنزه در هفته 19 و دومی مقابل تیم قدرتمند بنفیکا در هفته 22. نکته جالب گل اول محبی حضور ساپینتو روی نیمکت حریف بود. ساپینتو فصل قبل مربی موریرنزه بود و شاهد بازی های مهاجم سانتاکلارا از بوچهری در ورزشگاه خانگی موریرا د کونگوس بود. محبی در آن دیدار روی نیمکت نشست اما در نیمه دوم وارد زمین شد و در دقیقه 85 دروازه ساپینتو را خراب کرد. شاید علاقه خاص استقلال و ساپینتو به محبی ناشی از همین بازی باشد. جایی که سانتاکلارا با مهاجم ایرانی خود شکست 2-0 را به موریرنزه سرمربی ساپینتو تحمیل کرد.

ساپینتو حالا به مدیران باشگاه استقلال اعلام کرده محبی را به هر قیمتی می خواهد. حتی خودش شروع به کار و مذاکره با مدیران باشگاه پرتغالی کرد تا بتواند این مهاجم را که حتی با انتقال قرضی هم فرصت بازی در پست جناح را دارد به خدمت بگیرد.

محبی 3 بازی ملی برای ایران انجام داد و 2 گل به ثمر رساند. بازی های او در دوره مربیگری مارک ویلموتس انجام شد و گل های او در روز پیروزی 14 بر صفر تیم ملی مقابل کامبوج به حریف ضعیف ایران به ثمر رسید.

گفته می شود باشگاه استقلال با قاتل ساپینتو به توافق شخصی رسیده و با دستمزدی حدود 500 تا 700 هزار دلاری محبی را تعقیب خواهد کرد. ضمن اینکه طبق اخبار، مبلغ انتقال او 300 هزار دلار خواهد بود.

استقلال در حال مذاکره با سانتا کلارا برای گنجاندن بند خرید قطعی در این تفاهم نامه است. اگر این اتفاق بیفتد، این احتمال وجود دارد که در روزهای آینده شاهد تمرین این مهاجم 23 ساله و بوچهری در استقلال باشیم.

محبی در سال جام جهانی نیز علاقه مند به حضور در لیگ برتر ایران است و با درخشش در این مسابقات می تواند دوباره پیراهن تیم ملی را بر تن کند. سپس با قرار گرفتن در فهرست 26 نفره تیم ملی می تواند فرصت بازی مجدد در اروپا را پیدا کند.

نکته دیگر در مورد محبی علاقه شدید ساپینتو به سبک بازی اوست. سرمربی پرتغالی استقلال او را در یک بازی رسمی دید و حالا چه راهی بهتر از این برای جذب بازیکن. بنابراین می توان پیش بینی کرد که در صورت عقد قرارداد محبی با استقلال و البته توافق دو باشگاه ایرانی و پرتغالی، می تواند به یکی از بازیکنان مهم ساپینتو تبدیل شود و به زودی به ترکیب اصلی این تیم برسد. آن هم در شرایطی که بحث جدایی امیرحسین حسین زاده جدی شده است. استقلال احتمالا با اصرار ساپینتو محبی را به خدمت خواهد گرفت تا او را دوباره در لیگ ایران ببینیم.

دیدگاهتان را بنویسید