گزینه پرسپولیس در تله نکونام؟ علاقه این ستاره به همکاری با سرمربی جدید استقلال

گزینه پرسپولیس در تله نکونام؟  علاقه این ستاره به همکاری با سرمربی جدید استقلال

سید ابوالفضل جلالی یک روز پس از فینال جام حذفی با حضور در سازمان لیگ تصمیم به فسخ قرارداد یک طرفه خود با باشگاه استقلال گرفت که این تصمیم نه به صورت رسمی نه از سوی باشگاه و نه خود بازیکن مورد تایید قرار گرفت، اما تغییر سرمربی و حضور در آن حضور یافت. جواد نکونام او می تواند نظرش را تغییر دهد.

این مدافع چپ که اخیراً به ترکیه رفته و در میان شایعات نقل و انتقالات پیرامونش سفری غیرمنتظره داشته است، در حال حاضر در مورد تیم آینده اش بلاتکلیف است اما در حالی که شایعاتی مبنی بر پیوستن او به پرسپولیس وجود دارد، ظاهرا تصمیم گرفته است به شغلی که شما هستید ادامه دهد. در استقلال بدهد

ابوالفضل جلالی پس از دو سال حضور مستمر در استقلال و در حالی که قراردادش باقی مانده بود قراردادش را فسخ کرد اما مدیرعامل این باشگاه تاکید دارد که این بازیکن در لیست جواد نکونام برای فصل جدید حضور دارد و از طرفی او نیز علاقه مند است. در ادامه . این یک همکاری با Blue Poshan است.

علی امیری قائم مقام باشگاه استقلال درباره جدایی جلالی از جمع آبی ها گفت: آقای کریمی شب گذشته اعلام کرد که جلالی بازیکن این تیم است و علاقه مند به ادامه همکاری با باشگاه است و به قرارداد پایبند است.

دیدگاهتان را بنویسید