سرمربی سابق استقلال از وعده های آجورلو راضی است

سرمربی سابق استقلال از وعده های آجورلو راضی است

صمد مرفاوی یکی از مهمانان این مراسم بود که توسط باشگاه استقلال برای تجلیل از پیشکسوتان این باشگاه تدارک دیده شد. سرمربی استقلال در فصل گذشته در خصوص این مراسم به خبرنگار ما گفت: مراسم خیلی خوبی برگزار شد و بعد از مدتی کمیسیون پیشکسوتان و مدیریت باشگاه تصمیم گرفتند که این یک گردهمایی پیشکسوتان باشد که هم دیدار و هم بحث باشد. در مورد مسائل: «و در مورد برنامه هایتان صحبت کنید، صحبت خوبی بود، اگر انجام می شد زمان می برد و خدای ناکرده دنبال می شد، نه صرفاً یک گفتگو.

وی افزود: بین پیشکسوتان همدلی و همدلی وجود داشت که می توانند از تیم حمایت کنند تا خدای ناکرده تیم نتایج خوبی کسب کند و در نهایت امسال قهرمان شود؛ ما خوشبین هستیم و این مراسم را به فال نیک می گیریم. امیدواریم این مراسم بیشتر باشد زیرا همه را دور هم جمع می کند. هر چه این مراسم ها بیشتر باشد و شما در حالت رفاقت و شادی و دوستی و همدلی باشید، خدای ناکرده بهتر از این است که بخواهید در مراسم غمگین باشید. بنابراین همه می بینند و خوشحال می شوند و ابهامات از بین می رود.

«ممکن است ابهاماتی وجود داشته باشد، اما به نظر من ارزش ندارد که جانبازان شما درباره یکدیگر ابهام کنند. امیدوارم همه برای پیشکسوتان احترام و قدردانی کنیم و خدای ناکرده برنامه هایی که برای پیشکسوتان تدارک دیده اند محقق شود.

صمد مرفاوی درباره صحبت های آجورلو گفت: آقای آجورلو همه حرف هایش در حمایت از تیم بود، پیشکسوتان باید متحد و همدل باشند، از باشگاه حمایت کنند و بقیه صحبت هایشان در مورد مسکن و معیشت بود، پیشکسوتان که الان برنامه هایی دارند که اگر خدا بخواهد توسط آقای عبدیان و نامداری محقق شود. از رهبری و آقایان نامداری و عبدیان بابت برگزاری این مراسم تشکر می کنم، خداوند همه چیز را به خیر و خوشی تمام کند.

سرمربی استقلال در فصل گذشته در پاسخ به صحبت اسپانسر توضیح داد: آقای آجورلو در مورد اسپانسر فصل قبل صحبت کردند اما همین اسپانسر فصل گذشته به تیم کمک کرد و هر کاری که ممکن بود انجام داد و به تیم و باشگاه استقلال پول تزریق کرد. در مقطع کمک کرد. الان ادامه این مسیر که قطع شد بستگی به رهبری دارد و من اطلاع زیادی از آن ندارم.

وی افزود: از زمانی که تا اواسط سال گذشته آنجا بودم، می دانم که اسپانسرهای پارسال زحمت کشیدند و تلاش کردند و بسیاری از مشکلات را حل کردند، واقعا برای سال گذشته به آنها خدمت شد و من هم از آنها تشکر می کنم، اما برای سال جدید این واقعیت است. که آقای آجورلو با توجه به برنامه ها و نظرات مدیریت باشگاه به توافق نرسیده است.

صمد مرفاوی در پاسخ به ارزیابی خود از شرایط استقلال گفت: شرایط خوب است، در ابتدای فصل شرایط خوب است و باید ادامه پیدا کند. فصل گذشته نتایج تقریبا خوب بود و چندین هفته در بالای جدول بودیم اما مشکلات جزئی وجود داشت که تیم را از مسیر اصلی خود خارج کرد. امیدوارم امسال اینطور نباشد و در این راه تیم به نتایج خود ادامه دهد و همه حمایت کنند و روز به روز به بهبود وضعیت تیم کمک کنند. از نظر فنی تیم نیاز به زمان دارد تا هماهنگی های لازم را به دست آورد و امیدوارم با تلاش و برنامه ریزی کادرفنی خدای ناکرده آمادگی فنی این تیم بیشتر شود.

مرفاوی در خصوص وضعیت تیم ملی برای دیدار با لبنان و سوریه گفت: شرایط تیم ملی مانند شرایط تیم های ملی ما از جمله استقلال است. ; از دور مقدماتی که 4 بازی متوالی بردیم تا دور بعد که تیم کار خودش را کرد و روتین بود لطفا اجازه دهید تیم به همین روال ادامه دهد تا خدای ناکرده چیز خاصی پیش نیاید. مسئله.

پیشکسوت فوتبال ایران در قسمت پایانی صحبت های خود گفت: دو بازی مهم با لبنان و سوریه داریم. اگر در این دو بازی پیروز شویم راه زیادی را برای جام جهانی طی کرده ایم و می توانیم موفق باشیم و به جام جهانی صعود کنیم؛ «بالاخره باید کمی صبور باشیم و تیم را درگیر مشکلات جزئی نکنیم. مربی و بازیکن خیلی زیاد نبودند، مشکل بزرگی بود که بخواهیم آن را بزرگ کنیم، مشکل کوچکی بود که خیلی ساده و راحت حل می شد. کار خود را انجام دادند. دلیلی برای گسترش و به حاشیه راندن تیم وجود نداشت.

دیدگاهتان را بنویسید