سرمربی سرخ ها از رفتن ایران پشیمان است

سرمربی سرخ ها از رفتن ایران پشیمان است

قربان بردیف در ابتدای این فصل هدایت تیم فوتبال تراکتور ایران را برعهده گرفت. بردیف ترکمن الاصل که مربی باتجربه ای در فوتبال روسیه محسوب می شود، پیش از رسیدن به لیگ برتر ایران در نیم فصل، تراکتورسازی را به مقصد سوچی روسیه ترک کرد. با توجه به اینکه تراکتور شرایط خوبی با او در لیگ ایران داشت.

با این حال بردیف در سوچی دوام چندانی نداشت و کمی بیش از سه ماه در این تیم کار کرد.

ایوان دانیلیانتز، دستیار بردیف در تیم های تراکتورسازی، روبین کازان و روستوف درباره موضوع جدایی بردیف از سوچی اظهار نظر کرد و گفت: این تصمیم بردیف بود. من با او ارتباطی نداشته ام، اما فکر می کنم او می داند که در چنین شرایطی نمی توان کار سازنده ای انجام داد. خیلی چیزها آنطور که او تصور می کرد پیش نمی رفت.

وی ادامه داد: اگر تصمیم برای آوردن بردیف از سوی باشگاه بود، دعوت از چنین مردی و دادن فرصت به او کاملاً کوته فکرانه بود.

دستیار سابق بردیف با اشاره به وضعیت این مربی در تیم تراکتورسازی قبل از حضور در تیم سوچی گفت: فکر می کنم بردیف بسیار متاسف است و متاسف است که به خاطر شغل سوچی همه چیز را در ایران رها کرده است، زیرا در آنجا جو مساعدی داشت. رئیس باشگاه رفتار خوبی با او داشت. او همه چیز را در اختیار داشت که به او اجازه می داد برای مدت طولانی پیشروی کند، اما اقتدار بوریس روتنبرگ که او را به سوچی دعوت کرد، اجازه نداد آقای بردیف درخواست او را رد کند. در واقع معلوم شد که همه اینها حرف بدون عمل بود.

سوچی در حال حاضر با 31 امتیاز در رده نهم جدول رده بندی مسابقات قهرمانی روسیه قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید