سرمربی قرمزها: انتقال بازیکن ما به استقلال محرمانه است

سرمربی قرمزها: انتقال بازیکن ما به استقلال محرمانه است

محمد علوی پس از قرعه کشی لیگ بیست و دوم گفت: کار ما در ابتدای فصل سخت است و کم کم راحت می شود. اما فکر می کنم هر بازی سه امتیاز دارد. ما باید در تمام مسابقات بجنگیم. یادتان باشد ما در دو جبهه می جنگیم. یکی در آسیا و دیگری در لیگ، امسال کار ما واقعا سخت است. ما تنها تیمی هستیم که در دو تورنمنت شرکت می کنیم. تلاش می کنیم در آسیا همتراز ایران باشیم و بتوانیم کار بزرگی انجام دهیم. و در لیگ انشالله امسال با تلاش بچه ها و تیم فولاد بتوانیم کار بزرگی انجام دهیم.

علوی گفت: انتظارات فولاد کهکشانی به دلیل جذب بازیکنان خوب زیاد افزایش یافته است. مانند سایر تیم ها، ما بازیکنان خوبی داریم و سایر تیم ها خریدهای واقعا خوبی انجام داده اند. شرایط ما متفاوت است. ما در آسیا برای انجام یک کار بزرگ تلاش می کنیم، به خواست خدا، اما انتظارات بالاست. اما باشگاه فولاد قول نمی دهد و نمی گوییم قهرمان می شویم. چون هیچ چیز در فوتبال قطعی نیست. تمام تلاش خود را می کنیم تا به هواداران قول بدهیم که انشاالله کار بزرگی انجام خواهیم داد.

وی در خصوص درگذشت آرش رضوند گفت: باشگاه استقلال مطالباتی دارد و باشگاه فولاد نیز باید به آنها پاسخ دهد. دو باشگاه در حال حاضر در حال مذاکره هستند که چه اتفاقی خواهد افتاد.

سرمربی تیم فولاد خوزستان درباره تعویض پاتوسی یا وینگر با آرش رضوند گفت: این یک موضوع محرمانه است. دو باشگاه تصمیم گرفته اند تا زمانی که شمارش به خوبی تمام نشده است، هیچ خبری منتشر نکنند.

دیدگاهتان را بنویسید