سرود خدمت در جزایر سه گانه خلیج فارس/ ایجاد کاروان سلامت قرارگاه مردمی در آخرین نقطه آبی خاکی ایران اسلامی


ساعت: 09:23
تاریخ ارسال: 10/07/1401
کد خبر: 1920313

مهری از استقرار 45 دندانپزشک با 40 واحد مجهز در جزیره بوموسی برای ارائه خدمات درمانی رایگان به ساکنان جزایر سه گانه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دکتر محمدرضا مهری مشاور امور پزشکی استاندار هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار هرمز با اشاره به اجرای رویکرد دولت سیزدهم برای ایجاد فرصت های برابر برای همه مردم در نقاط مختلف گفت: با برنامه ریزی های انجام شده در نماینده عالی دولت در هرمزگان، ستاد مردمی تسهیل در ارائه خدمات در این منطقه خدمات مختلفی را برای مردم مناطق مختلف استان راه اندازی کرد.
وی افزود: یکی از وظایف ویژه قرارگاه مردمی خدمت در حوزه سلامت و تلاش برای ارتقای سطح خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی به ویژه در مناطق فقیرنشین است.
مهری تصریح کرد: با رهبری استاندار هرمزگان و کارکرد امکانات ستاد بحران استانداری و همچنین حضور جهادی پزشکان مجرب از سراسر کشور و همکاری مسئولین توانستیم شبکه هماهنگ درمان در زمینه های تخصصی پزشکی.
مشاور امور پزشکی استاندار هرمزگان تعداد اردوهای جهادی سابق در این اردو را 14 مورد عنوان کرد و اظهار داشت: از بهمن ماه سال گذشته و آغاز اردوها بیش از 47 هزار خدمات درمانی به این بزرگواران ارائه شده است. مردم استان در بندر عباس، هرمز، حاجی آباد، قشم، رودان، میناب، بندرلنگ، ابوموسی، سیریک، بشاگرد و … تضمین شده اند.

مهری پانزدهمین اردوی درمانی اردوگاه ابوموسی را ویژه خدمات تخصصی دندانپزشکی خواند و تصریح کرد: از روز گذشته همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها گروهی متشکل از 45 متخصص دندانپزشکی با 40 یونیت مجهز اقدام به برگزاری ویژه خدمات دندانپزشکی کردند. پرواز از تهران به جزیره بوموسی آمدند.
مشاور پزشکی استاندار مدت این اردوی جهادی را تا روز جمعه اعلام کرد و خاطرنشان کرد: در این اردوی جهادی تلاش می شود مشکلات دهان و دندان ساکنان جزایر سه گانه به صفر برسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید