سروش صحت از برنامه کتاب باز حذف شد.

سروش صحت از برنامه کتاب باز حذف شد.

روز جدید : محمدرضا هوشرو مدیر شبکه نسیم حذف سروش صحت از برنامه کتاب باز را تایید کرد و این موضوع را ناشی از تصمیم اتاق فکر این شبکه رادیویی و تلویزیونی دانست. خوشرو تصریح کرد: یک برنامه شامل مجموعه ای از عوامل است. آقای صحت نیز در چند فصل از برنامه حضور داشته و به شدت مشغول کار هستند و در حال حاضر در زمینه نمایش فعالیت می کنند.

مدیر شبکه نسیم علت تعطیلی برنامه کتاب باز را با اجرای سروش صحت و همزمان بازگشت این برنامه به روی آنتن بیان کرد.

محمدرضا هوشرو در این باره توضیح داد: طبیعتاً همه برندها و برنامه های پرمخاطب سازمان صدا و سیما آنهایی هستند که هم برای حفظ آنها و هم برای ارتقای شکل و محتوای آنها برنامه ریزی می شود.

وی افزود: اتاق‌های فکری در فضای مجازی وجود دارد که به این فکر می‌کنند که چگونه قالب و محتوای برنامه را بهبود بخشند تا در این دوره جدید که در سازمان هستیم، کیفیت برنامه از نظر کیفیت بهتر و متفاوت باشد. محتوا. . این تاخیرها و بازتاب ها به همین دلیل است و برای هیچ یک از برندهای سازمان به ویژه برنامه کتاب باز شبکه نسیم اتفاقی نیفتاده است.

مدیر شبکه نسیم توضیح داد: برنامه کتاب باز هم اکنون در مرحله قطعی است زیرا فصل گذشته 220 قسمت نفس گیر پخش شد. اکنون در این وقفه اتفاقی در سازمان صدا و سیما بر اساس دوره تغییر محتوایی که پیش رو داریم، افتاده است.»

خوشرو همچنین درباره همکاری این شبکه با سروش صحت توضیح داد: «این برنامه شامل یکسری عوامل است. آقای صحت نیز در چند فصل از برنامه حضور داشته و به شدت مشغول کار هستند و در حال حاضر در زمینه نمایش فعالیت می کنند. آنها سرمایه تلویزیون و سینما هستند و این از نظر حضور شخصی مشکلی ندارد. بیشتر به شکل و محتوا مربوط می شود که بررسی هایی در حال انجام است تا بتوانیم برنامه ای با کیفیت و محتوای غنی تر بسازیم.»

بر این اساس، تمامی ارکان برنامه نویسی در این بازتاب ها که در اتاق فکر صورت می گیرد، ارزیابی می شود که چگونه این برنامه می تواند بهتر از گذشته ادامه یابد.

وی در پایان با تاکید بر ادامه اجرای برنامه کتاب باز در شبکه نسیم گفت: برنامه کتاب باز مجموعه ای از عناصر دارد که یکی از آنها میزبانی می شود. قطعا با کمک تیم سازنده و عوامل فعلی برنامه بررسی ها و بهبودهایی صورت خواهد گرفت. این تحقیق توسط گروه دیگری انجام نمی شود، بلکه با تعامل مشترک خود گروه انجام می شود. – این اتفاق خواهد افتاد.

دیدگاهتان را بنویسید