سروش صحت توقیف نیست/ «طنزستان» و «جواهر سرخ» به زودی روی آنتن می رود.


ساعت: 15:46
تاریخ انتشار: 04/12/1401
کد خبر: 1880574

مدیر شبکه نسیم با اشاره به اینکه سریال های سروش صحت در حال بازپخش است، گفت: توقیف نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم در نشست مدیران این شبکه که امروز یکشنبه 21 تیرماه در اداره کل روابط عمومی صداوسیما برگزار شد به بیان برنامه های جدید این شبکه پرداخت. ما به سرگرمی فقط برای سرگرمی اعتقاد نداریم. اما سرگرمی باید جوهری هم داشته باشد.

و ادامه داد: برندهای متعددی را در دستور کار قرار داده ایم که یکی یکی روی آنتن خواهیم دید. از جمله برنامه هایی که پیش از این روی آنتن می رفت «طنزستان» است که به همت استان شکل گرفت.

خوشرو تصریح کرد: نمایش های طنز هم داریم، «جواهر سرخ» به زودی روی آنتن می رود. ما مسابقات محتوایی داریم که برای برخی از مسابقات در حال طراحی مجدد هستند.


ساخت فصل جدید “کودک شو”

مرتضی جاسبی مدیر گروه تولید این شبکه در ادامه از ساخت فصل جدید سریال کودک شو خبر داد.

خوشرو در ادامه در خصوص توقف برنامه کتاب باز اظهار داشت: کتاب باز یکی از سرمایه های سازمان است و باید حفظ شود. برخی رسانه ها کمی عجله داشتند. هر برنامه ای چالش هایی دارد. چالش هایی برای تامتون وجود دارد که علاوه بر برنامه خوب و جذاب، چالش هایی نیز دارد. این برنامه هم همینطوره، چند نکته هست که تا الان 250 قسمت پخش شده و خیلی خسته کننده بود، بعضی از عوامل مشغول کارهای دیگه هستند. نکاتی هم داریم، باید از نظر شکلی و محتوایی به آن دیدگاه ها اضافه کنیم و سازمان درگیر تغییرات است.

وی افزود: قبول داریم که این فاصله بیش از یک سال است اما برنامه های دیگری مانند خندوانه نیز مدت هاست که قطع شده است. اما ما نمی خواهیم برنامه خراب شود.


سروش صحت ممنوع الکار نیست، در فضای رسانه ای فعالیت می کند

مدیر شبکه نسیم در پاسخ به سوالی درباره سروش صحت و محرومیتش گفت: او ممنوع الفعالیت رسانه ای نیست و اسفندماه سریالی از او در شبکه تماشا پخش کردیم. اما خود برنامه این است که چگونه می تواند به اهداف خود دست یابد.

خوشرو همچنین با اشاره به برنامه تهمتن بیان کرد: قرارداد این برنامه به پایان رسیده است. صاحب این مکان هم می خواهد کار دیگری بکند، با نمایشگاه ها قرارداد بسته اند و هنوز نتوانسته ایم برای فصل دوم برنامه قرارداد ببندیم.

جاسبی در ادامه درباره سایر برنامه ها تصریح کرد: بعد از دهه اول محرم برنامه های جدیدی از جمله برنامه آب و آتش داریم که در دهه سوم مرداد ماه روی آنتن می رود. سری جدید مسابقه «عقل برتر» نیز پخش می شود. سعی می کنیم با حفظ حال و هوای ماه صفر برنامه هایی را بین 30 مرداد تا پایان شهریور ماه روی آنتن داشته باشیم.

امیرعباس اشرف مدیر برنامه های شبکه نسیم در ادامه درباره پرهیز از موازی کاری با شبکه های دیگر گفت: بازخوردهای دریافتی از مخاطب، شبکه ما و کنداکتور بسیار محدود است و تنها می توانیم گزیده و قسمتی از یک فیلم و سریال را پخش کنیم. به یاد ماندنی بودن


مراقب باگ های ویروس باشید

خوشرو درباره مدیریت فضای مجازی گفت: بخشی از این فضای ویروسی به جذابیت آثار مربوط می شود. از منظر مدیریتی، فضای مجازی پروتکل ها و محدودیت های خاص خود را دارد که ما نیز به آن توجه می کنیم. در صورت بروز خطا، نظارت، کنترل و هشدار داده می شود و این به این دلیل است که برنامه های شبکه عمدتاً توسط افراد خارج از سازمان مدیریت می شود.

مدیر شبکه نسیم در ادامه درباره گرانی برخی از برنامه ها یادآور شد: برخی از برنامه های ما با اسپانسرهای مالی اجرا می شود که به دلیل حضور برخی برندها تسهیلاتی را ارائه کرده اند. ما به نوعی از آنها حمایت می کنیم زیرا آنها از تولیدکنندگان داخلی حمایت می کنند. همراه هستند و بخشی از هزینه ها را تقبل می کنند. اما این شبکه طبق گمرک و قرارداد سازمان پیش می رود و رقم غیرعادی نمی دهد.

وی در پایان درباره ایجاد برخی برنامه های موازی در شبکه ها گفت: برنامه هایی که موفق و موفق هستند تکرار می شوند، ما هم در شبکه نسیم این کار را انجام می دهیم و از موفقیت ها استفاده می کنیم، دیگران هم طبیعتا این کار را انجام می دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید