سرپرست تیم فوتبال استقلال به شدت از اسکوچیچ انتقاد کرد

سرپرست تیم فوتبال استقلال به شدت از اسکوچیچ انتقاد کرد

بیژن طاهری در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال استقلال قبل از بازی با نفت آبادان گفت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم، تیم در شرایط خوبی قرار دارد و خود را برای بازی مقابل نفت آبادان آماده می کنیم.

وی در خصوص اینکه بسیاری از کارشناسان معتقدند قهرمان مسابقات هنوز مشخص نشده و اختلاف 6 امتیازی نامشخص است، گفت: این را شما می گویید. همه بچه ها می دانند که هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است. اصلا چرا باید بازیکنان افتخار کنند، اتفاقی افتاده؟ 9 مسابقه برای برد ماست و هر مسابقه فینال است. همه این 9 بازی سخت هستند و باید در این مسابقات بهترین کار را انجام دهید.

سرپرست تیم استقلال در خصوص دیدار مقابل نفت آبادان گفت: نه تنها نفت آبادان، بلکه همه دیدارهای پیش رو سخت و دشوار است. استقلالی‌ها بازیکنان بزرگ و حرفه‌ای هستند و تفکر حرفه‌ای دارند و می‌دانند که هر بازی چقدر برای قهرمانی موثر است، بنابراین مطمئنم در مسابقات آینده جدی خواهند شد.

طاهری با بیان اینکه حسین حسینی مدعی شده اسکوچیچ نیز باید او را ببیند، گفت: او حرف بی ربطی نزد، حسینی ماه هاست که بدون حاشیه تلاش کرده است. نه تنها حسینی، بلکه بسیاری از بازیکنان استقلال لیاقت حضور در تیم ملی را دارند. به نظر شما سرمربی تیم ملی نباید بازیکنان تیمی را که هفته ها در لیگ برتر پیشتاز است و فوتبال خوبی ارائه می دهد به تیم ملی دعوت کند؟

طاهری در خصوص وضعیت سعید مهدی و ابوالفضل جلالی گفت: هر دو بازیکن مشکلی ندارند و در تمرینات گروهی تیم حضور دارند. استفاده از آنها هم به مجیدی برمی گردد.

دیدگاهتان را بنویسید