مدیر نساجی به شدت از داوری بازی با پرسپولیس انتقاد کرد

مدیر نساجی به شدت از داوری بازی با پرسپولیس انتقاد کرد

ایزد سیف الله پور درباره شکست 2-1 نساجی مازندران مقابل پرسپولیس گفت: این نتیجه مقابل پرسپولیس بود. نیمه دوم بازی را پشت سر گذاشتیم و باید به این بازیکنان افتخار کنیم. حداقل پنج بازیکن ما زیر 23 سال سن دارند. اگر داور قبلا به مهدی ترابی لطف نمی کرد و به او کارت زرد می داد، پرسپولیس در دقیقه 80 بازی 10 می شد.

وی با تمجید از شاگردان الهامی گفت: به پرسپولیسی ها تبریک می گویم اما تیم نساجی هم خیلی خوب بود و سعی می کنیم نقاط ضعف تیم را برطرف کنیم. با تشکر از ساکت الهامی برای آماده سازی این تیم خوب.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران با اشاره به وضعیت ورزشگاه شهدای ساری خاطرنشان کرد: این ورزشگاه در اختیار باشگاه ما است و از مجموعه ورزشی استان تشکر می کنیم. شرایط ورزشگاه شهدای ساری برای دیدار دو هفته آینده مقابل صنعت نفت آبادان بهتر می شود.

سیف الله پور درباره درخواست باشگاه های استقلال و تراکتورسازی برای دریافت درآمد از تبلیغات محیطی گفت و در پاسخ به این سوال که آیا نساجی فصل گذشته از تبلیغات محیطی درآمد داشته است یا خیر، گفت: فصل گذشته از این بخش درآمد داشتیم. اما ما در جلسه هیئت مدیره این هفته تصمیم خواهیم گرفت. تا به حال سازمان لیگ تبلیغات محیطی داشت و ما رعایت می کردیم.

وی در خصوص اعتراض مالک باشگاه تراکتورسازی به عدم حمایت از باشگاه های خصوصی گفت: زنوزی حقیقت را گفت. تراکتورداران و باشگاه های نساجی خصوصی هستند و هیچ حمایتی از بخش خصوصی ارائه نمی شود. ما انتظار داریم که دولت جدید به بخش خصوصی کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید