سری جدید «سلام بر ابراهیم» با 12 داستان جدید منتشر می شود

ساعت: 15:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۲۸
کد خبر: 1923200

مدیر انتشارات شهید ابراهیم هادی از انتشار مجموعه جدید و کامل تری از کتاب «سلام بر ابراهیم» خبر داد و گفت: این کتاب تلفیقی از سلام بر ابراهیم 1 و 2 است و شامل 12 داستان جدید از شهید ابراهیم هادی است. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن عمادی مدیر انتشارات شهید ابراهیم هادی از انتشار مجموعه جدید و کامل تری از کتاب سلام بر ابراهیم خبر داد و گفت: دهه فجر امسال کتاب جدیدی از شهید ابراهیم هادی را ارائه می کنیم. این کتاب مجموعه ای از صلوات بر ابراهیم 1 و 2 است و شامل 12 داستان جدید از شهید ابراهیم هادی است.

وی افزود: در این سال ها و پس از انتشار کتاب سلام بر ابراهیم، ​​توانستیم برخی از دوستان هادی را متقاعد کنیم که درباره شهید صحبت کنند و داستان های زیبایی به کتاب اضافه شد.

عمادی بیان کرد: داستان هایی از بازخورد کتاب «سلام بر ابراهیم» در زندان ها که به کتاب اضافه شده است. برخی از داستان هایی که دیگران گفته اند نیز به کتاب اضافه شده است. برخی از این داستان ها نیز مربوط به ماجراهای شهید در ارتباط با اسرا است که در این کتاب آمده است.

ابراهیم هادی مدیر انتشارات شهید گفت: نسخه جدید «سلام بر ابراهیم» در هفته جاری به چاپخانه ارسال شده و در مراسمی در دهه مبارک فجر ارائه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید