انیمیشن «سلام بر ابراهیم» هفت فصل جدید را دست ساخت دارد


به گفته کارگردان انیمیشن سلام بر ابراهیم، مجموعه سینمایی بی‌پلاک چکیده سریال «سلام بر ابراهیم» است که آغاز یک راه طولانی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری موج، اسماعیل یوسفی کارگردان انیمیشن سینمایی گفت: مجموعه سینمایی بی‌پلاک حاصل زحمات یک تیم ۱۰۰ نفره است که کار را از سال ۱۳۹۸ شروع کرده است. این انیمیشن چکیده سریال «سلام بر ابراهیم» است که آغاز یک راه طولانی خواهد بود.

یوسفی ادامه داد: تولید این مجموعه با هفت فصل ادامه دارد که به تمام وقایع زندگی شهید ابراهیم هادی می‌پردازد تا تمام مسیر زندگی او و ماجرا‌های کانال کمیل در پنج روز محاصره طی ۵ سال تولید شود و از شبکه‌های تلویزونی پخش خواهد شد.

وی با تاکید براینکه ابراهیم هادی یک اسم و شخصیت نیست بلکه یک فرهنگ است، افزود: علت جاودانه شدن شهید هادی شخص ابراهیم هادی است. امروزه جاودانه‌ترین کار فرهنگی پرداختن به شهداست؛ آن‌ها به ما درس زندگی را آموخته‌اند و این فعالیت ما در تولید فیلم سینمایی پرکاهی است که انجام داده‌ایم.

گفتنی است که شهید ابراهیم هادی، شهیدی است که هنوز پیکرش در کربلای فکه گمنام باقی مانده است. در قطعه ۲۶ گلزار شهدای بهشت زهرا (س) یادبودی است که خیلی‌ها با دیدن عکس صاحب آن و عنوان «شهید گمنام» که روی سنگ مزار نوشته شده، می‌روند و زائر شهید مفقودالاثر «ابراهیم هادی» می‌شوند؛ شهیدی که برای بچه‌های جنوب شرق تهران و کسانی که اهل دل هستند، خیلی عزیز است.

شهید ابراهیم هادی، در دوران پیروزی انقلاب اسلامی، شجاعت‌های بسیاری از خود نشان داد. او همزمان و در عین اشتغال به تحصیل به کار در بازار تهران مشغول شده بود و پس از انقلاب اسلامی، در سازمان‌های تربیت بدنی و سپس آموزش پرورش مشغول به فعالیت شد.

ابراهیم هادی در تاریخ ۲۲ بهمن سال ۶۱ و در سن ۲۷ سالگی، پس از یک زندگی پر از فراز و نشیب، در عملیات والفجر مقدماتی و در منطقه فکه، به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. همانطور که خود او از خداوند می‌خواست، پیکر مطهرش در کربلای فکه گمنام ماند.




آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف


دیدگاهتان را بنویسید