سعید محمد 10 میلیارد به ما داده بود، فقط از او تشکر می کنم!

ساعت: 20:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۲
کد خبر: 1802568

مربیان تیم های فوتبال ذوب آهن، صنعت و نفت در نشست خبری پیش از دیدار خود اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار با تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان ضمن گرامیداشت ولادت حضرت زهرا(س)، روز مادر و روز زن، اظهار داشت: از حضور در اصفهان مثل همیشه خوشحالم؛ با این وجود از حضور در اصفهان لذت می برم. با ذوب آهن خیلی خوش گذشت و خاطرات خوبی از این استان دارم.

وی افزود: در مورد بازی فردا باید بگویم که شرایط خاصی داریم و تمام تلاشمان بر این است که به جز مشکلات روحی، وضعیت بهتری از لحاظ روحی و روانی داشته باشیم.

منصوریان با اشاره به وعده‌های وزارت نفت برای حل مشکلات این تیم گفت: قول‌های مساعدی از شرکت پخش و پالایش کشور و همچنین کارکنان درگیر دریافت کرده‌ایم و مشغول به کار هستند. که در ابتدای فصل 10 میلیارد تن به تیم داد. من به هیچ وجه از کسی تشکر نمی کنم.

سرمربی نفت ادامه داد: من همچنان از دست مسئولان آبادان ناراحت هستم; اگر کاری برای تیم انجام دهند، اینجا می گویم. با تشکر از کارکنان وزارت نفت؛ بسیار از شما متشکرم؛ اما غیر از منطقه آزاد، دیگران کاری برای ما انجام نداده اند و گلایه های من سر جایش است. من مهمان هستم و به کسی بدهکار نیستم، پس با صدای بلند صحبت می کنم.

او گفت: فردا بازی سختی مقابل تیم دبیرستانم داریم. من و مهدی تارتار در یک منطقه بودیم و از 16 سالگی همدیگر را می شناسیم. فوتبال با تیم مهدی تارتار سخت است و باید به دنبال فرصت باشیم. اگرچه تیم فولاد در خانه بازی می کند. ضمن اینکه هر اتفاقی بیفتد برای تیم حریف در ادامه لیگ آرزوی موفقیت داریم.

سرمربی صنعت نفت آبادان افزود: امیدوارم فوتبال اصفهان به راه خود ادامه دهد و با توجه به فضایی که در اصفهان در ارتباط با نویدکا ایجاد شده است، باید از رهبری سپاهان بخواهم که از نویدکا حمایت کند و از نویدکا حمایت نکند. او و کاسم حدادی فرمان در اصفهان از شایستگی های فوتبال این استان هستند.

او درباره تغییرات تیمش در نیم فصل گفت: احتمالا ورودی نخواهیم داشت چون خودمان بازیکن تولید می کنیم اما چند اردوی کوچک برگزار می کنیم. حدود 10 ستاره را شناسایی کردیم و این بازیکنان را به این اردوها آوردیم و همچنین به هیچ بازیکنی اجازه خروج ندادیم. سیاست ما این است که بازیکنان را تا پایان قرارداد حفظ کنیم.

منصوریان درباره شرایط لیگ برتر گفت: در بحث فوتبال حرفه ای نسبت به فصول گذشته بسیار آماتورتر هستیم و تا زمانی که سازمان لیگ تضمینی برای جذب بازیکن به باشگاه ها ندهد این وضعیت به فوتبال ما تبدیل می شود. به جز 4 تیم مس رفسنجان، گل گهر، سپاهان و فولاد همگی در تنگنای مالی هستند و در بحث قرارداد به بازیکنان احترام نمی گذارند. ضمن اینکه امسال چمن لیگ اصلا خوب نبود و در کل فکر نمی کنم نیم فصل خوبی را پشت سر بگذاریم. لیگ باریکی هم داریم و باید تلاش کنیم مصدوم نشویم. اگر بخواهیم مجوز حرفه ای واقعی بگیریم فقط این دو باشگاه سپاهان و فولاد می توانند حرفه ای باشند.

مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: امسال مسابقات بسیار سخت است و تیم ها به هم نزدیک هستند و نتایج غیرقابل پیش بینی است. بازی سختی خواهیم داشت چون صنعت نفت در چند هفته اخیر عملکرد خوبی داشته و این کار را برای ما سخت کرده است. درست است که در جام حذفی خوب بازی نکردیم و شکست خوردیم اما شرایط خوبی را در قهرمانی دنبال کردیم. بیشتر تمرکز ما روی مسابقات لیگ برتر است و دوست داریم در این لیگ جایگاه خوبی کسب کنیم. امیدوارم فردا خوب بازی کنیم و پیروز شویم.

وی درباره شکست مقابل پرسپولیس گفت: روز بدی برای ما و بازیکنانمان در این بازی بود و در مقابل روز خوب پرسپولیس هرگز این تیم را آنطور ندیده بودم. وقتی زود به گل رسیدیم باید دوباره بازی می کردیم و کار سختی بود. این بازی درس خوبی به ما داد و خوشبختانه توانستیم از نظر روانی روی آنها کار کنیم و امیدوارم به نتیجه برسیم.

تارتاروس درباره غیبت تیمش گفت: ما بی نیاز نیستیم اما یکی از بازیکنان ما سرماخوردگی خفیفی دارد و شاید نتواند در این دیدار به میدان برود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید