سفرا امروز رونوشت استوارنامه خود را تقدیم امیرعبدالیان کردند


ساعت: 18:58
تاریخ انتشار: 1401/02/04
کد خبر: 1834176

سفرای کشورهای استونی، لتونی، مونته نگرو، نپال و بروندی امروز در وزارت امور خارجه رونوشت استوارنامه خود را تقدیم حسین امیرعبدلایان کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین امیرعبدالهیان ظهر امروز (یکشنبه) 13 اردیبهشت رونوشت استوارنامه سفرای جدید کشورهای استونی، لتونی، بوروندی، نپال و مونته نگرو را به وزارت امور خارجه دریافت کرد.

خانم آنیلی کوک سفیر جدید جمهوری استونی در جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز با حسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه دیدار و رونوشت استوارنامه خود را تقدیم کرد.

پریسا کاستراتوویچ سفیر جدید مونته نگرو نیز دیگر سفیری بود که با امیر عبداللهیان در وزارت امور خارجه دیدار و رونوشت استوارنامه وی را به وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرد.

جرارد نتانیاهو سفیر جدید جمهوری بروندی نیز در آغاز ماموریت خود در جمهوری اسلامی ایران با تحویل رونوشت استوارنامه خود با حسین امیرعبداللهیان دیدار و گفتگو کرد.

تاپاس آدیکاری، سفیر جمهوری فدرال دموکراتیک نپال، دیگر دیپلماتی بود که امروز با امیر عبداللهیان دیدار و رونوشت استوارنامه وی را در آغاز ماموریت به رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرد.

حسین امیرعبدالهیان نیز امروز در دیدار با پتریس ویوارس سفیر جدید لتونی در تهران رونوشتی از استوارنامه دیپلمات لتونی را دریافت کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید