سفرهای روستایی در رئیسی چه مزایایی دارد؟

زمان: 15:48
منتشر شده در: 1400/07/17
کد خبر: 1774537

رئیس دانشگاه کوم با اشاره به حضور مقامات در بین مردم ، زمینه باز شدن گره هایی را که باید به مردم خدمت کند ، باز کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین عسکر در گفت وگو با خبرنگار قم فردا ، با اشاره به نتایج حضور رهبر در بین مردم ، اظهار داشت: در جمهوری اسلامی و در همه کشورها اصل بر این است که مقام که مسئولیت را بر عهده گرفت و می خواهد تصمیم بگیرد اطلاعات دقیق و جامعی دارد. تصمیم گیری بسیار مهم است و یکی از ارکان اصلی تصمیم گیری است. این اطلاعات گاه از طریق آمار و گزارش به مقام می رسد و گاه با مراجعه به محل و ارزیابی وضعیت اطلاعات و آمار را دریافت می کند.

رئیس دانشگاه کوم افزود: بنابراین ، سفر استانی رئیس جمهور و حتی همه مقامات و فرماندهان نیروها و همه مقامات نظامی و کشوری یک وظیفه ضروری است ، زیرا به انتشار صحیح اطلاعات کمک می کند و از انتقال این اطلاعات به مقام. اطلاعات را مستقیماً دریافت می کند. “پوشیدن.

عضو مجلس خبرگان ادامه داد: “علاوه بر این ، مردم ایران با بسیاری از کشورهای دیگر تفاوت دارند زیرا در فضای صمیمیت ، اخلاق ، مهربانی و عدالت زندگی می کنند. و مقامات بیشتری وجود خواهد داشت. این موضوع خود به ایجاد فضای اعتماد ، به طوری که اگر یک مقام مسئول بخواهد تصمیم بگیرد و دستور بدهد ، خریدار خواهد داشت و مردم با جان و دل کلمه او را می خرند.

وی گفت: یک مقام مسئول می تواند به افراد در پست های مدیریتی عشق و صمیمیت نشان دهد و مشکلات آنها را صادقانه حل کند و اگر در جایی به عنوان مدیر درخواست شود ، این درخواست و همچنین جهت دوم پذیرفته می شود. برای ایجاد فضایی از صمیمیت و مهربانی ، و جهت سوم این است که در جمهوری اسلامی ما به افراد تکیه می کنیم و به دیگر دولتها و خارجی ها اعتماد نداریم. این به پایگاه مردمی سیستم کمک می کند و در نتیجه قدرت و مقبولیت سیستم را تقویت می کند ، اما ابعاد دیگری نیز دارد.

وی مدتهاست می گوید: “مهمترین احساسی که مردم از حضور مقامات احساس می کنند این است که فاصله بین مردم و مقامات برداشته شده و هیچ برتری وجود ندارد. ما کشوری هستیم که سالها و قرنها تحت ظلم و ستم بوده و پادشاهان آنها می دانستند که به محض حضور فرد مسئول در میان مردم ، مردم می فهمند که این شخص نیز فردی مانند آنها است و فقط یک مسئولیت دارد که باید در خدمت مردم باشد و هرگز خود را در نظر نگیرد او احساس می کند اعتماد اجتماعی در بین آنها ایجاد می شود

رئیس دانشگاه کوم در پاسخ به س aboutالی مبنی بر حضور کارکنان در بین مردم ، آیا می تواند گره از مشکلات را نیز باز کند؟ وی گفت: حضور کارکنان در بین مردم مبنای بسیار خوبی برای حل مشکلات است ، در عمل این امر می تواند در برخی نقاط منجر به باز شدن گره شود اما گاهی ممکن است منجر به باز شدن یک گره نشود ، اما در هر صورت ، حضور مقامات در بین مردم کاملاً سودمند و به نفع کشور است.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید