سفر به نوروز در مناطق هشدار تاج رصد می شود


ساعت: 18:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۰
کد خبر: 1814711

وزیر میراث فرهنگی با اشاره به سفرهای نوروزی گفت: سفرهای نوروزی در مکان هایی که رنگ تاج در آستانه زنگ خطر است کنترل می شود. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عزت الله ضرغامی جمعه شب در حاشیه بازدید از پروژه های پل چهارم چشمه کیله، جراحی قلب باز و بیمارستان تجاری، پروژه تفریحی آدینه در جمع خبرنگاران گفت: 200 پروژه نیمه تمام از هتل پنج ستاره تا گردشگری و بوم گردی. مجتمع های مورد نیاز برای تکمیل آنها.

وی با بیان اینکه وزارت میراث فرهنگی امکانات قابل توجهی در حوزه گردشگری ارائه می دهد، افزود: این تسهیلات در اختیار کسانی قرار می گیرد که طرح و برنامه خوبی در این زمینه داشته باشند.

وزیر میراث فرهنگی افزود: مزایای سفر رئیس جمهور تسهیلاتی است که به پروژه های اولویت دار اختصاص می یابد.

وی افزود: دولت نگاه ویژه ای به مازندران دارد و در جلسه ای که با معاون اول رئیس جمهور داشتیم این نگاه هیئت دولت در حوزه وام ها، مجوزها و هماهنگی این استان مشهود است.

این مسئول با تاکید بر اینکه غرب مازندران می تواند منطقه ویژه ای برای گردشگری سلامت باشد، خاطرنشان کرد: بیمارستان جراحی قلب باز تنکابن با تکمیل و تجهیز می تواند بیمارستانی بی نظیر برای غرب مازندران و شرق گیلان باشد.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم تا با مساعدت و توجه وزارت بهداشت این بیمارستان در شش ماهه اول سال آینده به بهره برداری برسد.

ضرغامی درباره خدمات گردشگری در نوروز نیز گفت: در ستاد خدمات گردشگری تدابیر ویژه ای برای نوروز پیش بینی شد و با 20 دستگاه اجرایی مرتبط دیدار و تعهدات را به آنها ابلاغ کردیم.

وی با اشاره به در پیش بودن نوروز ویژه با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان و رفع محدودیت های تاج گذاری تصریح کرد:

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید