به امید سقوط تاج در یزد تا ایام نوروز/ 4 شهر استان در حالت سرخ تاج


ساعت: 08:55
تاریخ انتشار: 14/12/1400
کد خبر: 1812601

اسلامی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد با بیان اینکه چهار شهرستان استان در وضعیت قرمز تاج قرار دارند، گفت: امیدواریم این روند نزولی در تاج طی دو هفته آینده بی خطر ادامه یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا اسلامی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا در خصوص آخرین وضعیت استان یزد در موج ششم تاج و تخت گفت: اکنون نیز یزد یکی از اولین استان هایی که از قرمز به نارنجی و زرد بازگشتند.

وی افزود: در واقع به دلیل اینکه موج ششم تاج در استان یزد زودتر از استان های دیگر آغاز شد، زودتر از بالای موج ششم عبور کردیم.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: در حال حاضر بر اساس آخرین رنگ بندی، از 11 شهر استان، تنها چهار شهر قرمز و شش شهر نارنجی و اشکذر زرد هستند که نشان می دهد ما کدام شهر را داریم. هستند. اکنون در حال عبور از موج ششم تاج هستیم.

اسلامی با بیان اینکه تاج در استان یزد رو به کاهش است و کاهش بستری ها موید این موضوع است، افزود: امیدواریم تا دو هفته آینده این کاهش ادامه داشته باشد و مردم بتوانند نوروز را با خیال راحت تر سفر کنند.

وی افزود: البته شرط این است که مردم در ایام تعطیلات و به ویژه تکمیل دور سوم واکسیناسیون، دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

اسلامی تاکید کرد: بحمدالله مردم فهیم یزد همواره در عرصه اجتماعی پیشرو بوده اند و امیدواریم همکاری آنها با ایجاد مراکز و البته ادامه فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی شهرستان و استان را ادامه دهد. این شرایط مطابق با قوانین است. «سلامت عمومی خطر ابتلا به ویروس کرونا را کاهش می‌دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید