بازگشت شهر در استان یزد در حالت قرمز تاج / در حال حاضر آبی تاجی نداریم


ساعت: 08:49
تاریخ انتشار: 14/14/1400
کد خبر: 1812953

این خبر را سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد اعلام کرد

اسلامی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: یکی از شهرستان های استان به وضعیت تاج قرمز بازگشته و هیچ شهری به آبی برنگشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا اسلامی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به وضعیت تغییر رنگ عروق کرونر در شهرستان های استان یزد اظهار داشت: در حال حاضر با کاهش تعداد بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونر قلب در استان شاهد تغییر وضعیت هستیم. تغییر رنگ شهری.”

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد با بیان اینکه شهرستان بافق در رنگ بندی جدید دارای وضعیت زرد تاجی است، افزود: هیچ یک از شهرستان های استان یزد دارای وضعیت آبی تاجی نیستند.

وی وضعیت چهار شهر را نارنجی عنوان و خاطرنشان کرد: دو شهر به رنگ زرد و پنج شهر به رنگ قرمز هستند.


94e4e7d4 740b 4cdd 9e12 75156f907558 خبر خاکستری

اسلامی یکی از نکات قابل توجه را بازگشت شهر مهریز به حالت قرمز تاج پادشاهی دانست و خاطرنشان کرد: شهر مهریز در نقشه رنگی تاج در 7 اسفند نارنجی است که امروز با یک رنگ قرمز به حالت قرمز بازگشت. افزایش تعداد بیماران

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد ادامه داد: این بازگشت به وضعیت قرمز ممکن است در سایر شهرها نیز اتفاق بیفتد، بنابراین همشهریان باید دقت بیشتری در رعایت رویه بهداشتی داشته باشند تا خدا ندهد. در ایام نوروز با انواع مشکلات مواجه می شوند.»

انتهای پیام/ خ

دیدگاهتان را بنویسید