سقوط یک فضانورد 3 متری در حیاط خانه/عکس

سقوط یک فضانورد 3 متری در حیاط خانه/عکس

مجموعه ای از رویدادهای جذاب، از اظهارات شاهدان عینی از دیدن یک شی درخشان در آسمان، و به دنبال آن گزارش برخورد یک شی به حیاط خلوت خانه ای در لاس وگاس، موجی از هیجان را در فضای مجازی ایجاد کرده است.

عکس های فضانورد 3 متری جدیدترین تکه های پازل این اتفاقات است. آیا واقعاً با فرازمینی ها طرف هستیم یا داستان متفاوت است؟

این ویدئو برای اولین بار در روز جمعه در فضای مجازی منتشر شد، پستی که به دلیل موج رسانه های اجتماعی به سرعت بیش از 6 میلیون بار مشاهده شد.

به نظر می رسد این پست به گزارش های مربوط به “سقوط بشقاب پرنده” در منطقه لاس وگاس در چند روز گذشته اشاره دارد. در این حادثه مردی با پلیس تماس گرفت و مدعی شد که شاهد سقوط یک شی از آسمان و مشاهده موجودات فرازمینی بوده که به گفته وی قد آنها بین 2.5 تا 3 متر است. البته ماموران هنگام حضور در آنجا چیز مشکوکی پیدا نکردند و همانطور که در فیلم منتشر شده توسط پلیس مشاهده می شود هنگام خروج از صحنه به شوخی به مرد می گویند: “اگر موجودات 3 میلیونی برگشتند، نگران نباشید تماس بگیرید. “

اوایل همان شب، یکی دیگر از افسران پلیس لاس وگاس یک گلوله آتشین را در آسمان دید. تصویر شی آتشین ناشناس توسط دوربین پلیس ثبت شده است. این شی ناشناس که توسط دوربین داشبورد ثبت شده بود، هنگام حرکت به سمت بالا به شدت درخشید و این پدیده غیرقابل توضیح باعث تحقیقات بیشتر پلیس شد. با این حال، گزارش شده است که تحقیقات پلیس قادر به تعیین اینکه چه اتفاقی افتاده یا اینکه آیا این دو حادثه به هم مرتبط هستند یا خیر، نبود. ملکی که این حادثه در آن گزارش شده بود برای روزها مورد بررسی قرار گرفت تا اینکه پلیس تصمیم گرفت پرونده را ببندد.

در عین حال، علاقه مندان به بشقاب پرنده بر اساس تصاویر گوگل ارث نسبت به صحت این گزارش ابراز تردید کرده اند.

البته بدون توجه به شواهد و مدارک، به طور قطع می توان گفت که فضانورد 3 متری ادعا شده در ویدئوی منتشر شده در شبکه های اجتماعی جعلی است.

مرد فضایی 3 متری در حیاط خانه فضای مجازی را سردرگم کرد/ عکس

علاوه بر مغایرت بین صوت و تصویر و تاریخ ضبط ویدئو که با بازه زمانی ضبط شده توسط پلیس مغایرت دارد، واضح است که فیلم مورد نظر یک فیلم واقعی نیست و یک محصول دیجیتالی است که قبلا توسط تیک توک ارسال شده است. تولید کننده محتوا

با کمال تعجب، این ویدیو بازخورد زیادی در تیک توک نداشت و حدود 60 هزار بار مشاهده شد. اما با داغ شدن موضوع بشقاب پرنده و ماجرای جاشم نورانی در وگاس، خیلی زود توانست مخاطبان زیادی در توییتر پیدا کند!

دیدگاهتان را بنویسید