سلاح مرگبار استقلال؛ دلیل باخت پرسپولیس

سلاح مرگبار استقلال؛  دلیل باخت پرسپولیس

در بین بازیکنان جدید استقلال، سجاد شهباززاده یکی از بازیکنانی است که در پایان لیگ برتر گذشته از سپاهان جدا شد و به استقلال پیوست. سجاد شهبازادا فصل گذشته در 29 بازی برای سپاهان به میدان رفت و 2250 دقیقه در این تیم به میدان رفت و موفق شد 6 بار برای سپاهان گلزنی کند. سه گل او مقابل تیم نفت مسجد سلیمان به ثمر رسید که دو گل در این دیدار و یک گل در بازی برگشت به ثمر رساند. سه گل دیگر او به ترتیب مقابل نساجی مازندران، پرسپولیس و آلومینیوم اراک به ثمر رسید.

این بازیکن اردبیلی که سابقه حضور در لیگ برتر پانزدهم برای باشگاه استقلال را در کارنامه دارد، در هفته بیست و هفتم فصل گذشته یکی از دو گل سپاهان را در دیدار با پرسپولیس به ثمر رساند که نتیجه آن پیروزی دو بر یک سپاهان مقابل یحیی بود. گل محمدی شد این دیدار در ورزشگاه آزادی و در حضور هواداران پرسپولیس برگزار شد و مهاجم فعلی استقلال با پیراهن سپاهان دلیل شکست پرسپولیس شد.

شهباززاده در دقیقه 48 گل دوم تیمش را به ثمر رساند. بازیکنی که در هفته پایانی لیگ برتر بیست و یکم در ترکیب سپاهان مقابل آلومینیوم اراک به میدان رفت و اتفاقا برای تیمش گلزنی کرد و حالا به عنوان یکی از با انگیزه ترین بازیکنان این تیم برای رویارویی با آخرین تیمش به حساب می آید. فصل..

در بازی هفته 30 لیگ برتر بیست و یکم (12 خرداد) شهبازادا پس از عقب افتادن تیمش از آلومینیوم اراک در دقیقه 17، در دقیقه 51 در خانه مقابل سپاهان گل تساوی را به ثمر رساند.پس از حدود دو ماه و ده روز بازیکنی که در ترکیب استقلال مقابل سپاهان به میدان خواهد رفت.

لازم به ذکر است؛ از اردوی استقلال خبر داده است که شهبازادا که پیراهن شماره 10 استقلال را برتن می کند یکی از 11 بازیکن اصلی ریکارد ساپینتو برای بازی جمعه شب خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید