سلب حق رای مرادی در انتخابات فدراسیون جهانی وزنه برداری/ اعلام تغییر رئیس برکنار شده!


ساعت: 08:20
تاریخ انتشار: 1401/04/04
کد خبر: 1878289

رئیس سابق فدراسیون وزنه برداری در انتخابات IWF حق رای نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ مجمع انتخاباتی فدراسیون جهانی وزنه برداری برای انتصاب به عنوان رئیس، دبیرکل، عضو هیئت اجرایی و چندین کرسی در کمیته های دیگر سرانجام پس از ماه ها بلاتکلیفی، تعویق و حواشی امروز و فردا (شنبه و یکشنبه – 4 و 5 تیر) در تیرانا، آلبانی خواهد شد.

از طرف ما برای مواضع مهم این انتخابات در حالی که متعجب و متحیر هستیم. علی مرادی، رئیس غیرقانونی سابق فدراسیون وزنه برداری کشور برای کسب چهار کرسی کاندیداتوری خود را اعلام کرد که این اتفاق هفته گذشته رخ داد و لغو ریاست وی از سوی دیوان عالی اداری به مبارزات انتخاباتی پایان داد.

انتظار می رفت فدراسیون جهانی به دلیل برکناری وی از ریاست فدراسیون ملی و عدم حمایت یک نهاد بالادستی در کشور، کاندیداتوری وی را کاملا ناقص بداند، اما با وجود آیین نامه جدید انتخابات IWF، این امر محقق نشد. .

فدراسیون جهانی در فهرست جدید خود سجاد انوشیروانی، سرپرست جدید فدراسیون وزنه برداری کشورمان را به عنوان نماینده ایران که حق رای در مجمع را دارد، معرفی کرد. به این ترتیب مرادی دیگر نمی تواند رای دهد و باید منتظر ماند و دید که آیا دیگران به او رای می دهند یا خیر.

نکته تاریک ماجرا اما این است که مرادی علیرغم اینکه از سنوات بازنشستگی خود آگاه بوده و موضوع دادگاه دادگستری اروپا را می دانست، عمداً بازنشسته نشد تا حداقل این شانس به شخص دیگری برسد، بلکه حتی از یک فرصت استفاده کند. درصد شانس بیشتر از مرادی در انتخابات IWF.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید