سهم استقلال از نقل و انتقالات جذاب ستاره های پردرآمد

سهم استقلال از نقل و انتقالات جذاب ستاره های پردرآمد

اللهیار صیادمنس مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در نقل و انتقالات زمستانی فصل قبل از تیم فنرباغچه ترکیه راهی هال سیتی انگلیس شد.

اگرچه مهاجم او در نیم فصل اول تنها یک گل برای هال سیتی به ثمر رساند، اما عملکرد خوب او رضایت مدیر و مالک باشگاه انگلیسی را به دنبال داشت. تا جایی که مالک هال سیتی از مهاجم ایرانی تیمش با عنوان “جواهری” و آینده “محمد صلاح” یاد کرد.

این موضوع هال سیتی را بر آن داشت تا به دنبال امضای نهایی و دائمی برای مهاجم تیم ملی ایران باشد که احتمالاً به نقل و انتقالات تابستانی ختم شد.

روزنامه حریت ترکیه گزارش داد که باشگاه فنرباغچه برای درآمدزایی و بودجه نقل و انتقالات کافی تلاش می کند و بزرگترین هدف آنها فروش علایار صیادمنس است.

این روزنامه جزئیات بیشتری در این زمینه منتشر کرد و نوشت: مهاجم 21 ساله که در نیم فصل به خدمت هال سیتی درآمد، به زودی با این باشگاه انگلیسی قرارداد دائمی امضا خواهد کرد. فنرباغچه از انتقال آلایار 4 میلیون یورو دریافت خواهد کرد. علاوه بر این، فنرباغچه 50 درصد از سهام را در فروش بعدی دریافت خواهد کرد.

به این ترتیب با توجه به سهم حدود 20 درصدی استقلال، از این انتقال به آبی ها نزدیک به 800 هزار یورو (28 میلیارد تن) اختصاص می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید