سه شهید سقوط هواپیمای نظامی / علت حادثه در دست بررسی است


ساعت: 10:43
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1810097

دقایقی پیش بر اثر سانحه هوایی در یکی از مناطق مسکونی تبریز سه نفر جان باختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنا، دقایقی پیش روابط عمومی شکارگاه دوم شهید فکوری تبریز از سقوط یک فروند هواپیمای جنگنده در سالن ورزشی شهید علیپور واقع در بلوار موندجم خبر داد.

سیامک نوروزی مدیر ارتباطات سازمان آتش نشانی تبریز گفت: در حال حاضر اطلاعات دقیقی از علت حادثه و سلامت خلبان و مصدومان احتمالی حادثه و عملیات در دست نیست. هنوز ادامه دارد. “

وی ادامه داد: همشهریان عزیز به اخبار منابع غیررسمی توجه نکنند و به محض اتمام عملیات پیام تکمیلی توسط همشهریان عزیز شنیده و اظهار نظر خواهد شد.


495cf07e b456 4877 a868 b1cb873fa75d خبر خاکستری

محمد باکر هنربربر، مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان شرقی در بازدید از محل سقوط هواپیما گفت: این هواپیمای آموزشی اف 5 حوالی ساعت 9 صبح در منطقه یهودکان سقوط کرد و علت وقوع این حادثه در دست بررسی است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این حادثه در یک منطقه مسکونی رخ داد، شجاعت و رشادت مثال زدنی خلبان مانع از برخورد هواپیما به ساختمان های مسکونی و برخورد هواپیما به مدرسه ای غیرقابل سکونت شد.

آنربر گفت: متاسفانه در این سانحه یکی از شهروندان جان خود را از دست داد و وضعیت خلبانان هواپیما نیز در حال بررسی است.

وی ادامه داد: عملیات امداد و نجات با حضور تمامی نیروهای پشتیبانی و نیروهای نظامی در حال انجام است و آتش به طور کامل اطفا شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر تبریز همچنین گفت: هواپیما با دیوار مدرسه برخورد کرد که خوشبختانه مدرسه تعطیل شد و به داخل یک منطقه مسکونی سقوط کرد و ایجکت نکرد و جان خود را فدا کرد.

گفتنی است صادق فلاحی و حنیفه زاد دو خلبان کشته شده این جنگنده هستند.


b72c76fe ef3c 41ac bd3e 90432678ecc2 خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید