سه مجتمع آبرسانی سیل زده سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید


ساعت: 14:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۵
کد خبر: 1887324

علیرضا قاسمی از بهره برداری 3 مجتمع آبرسانی قطعه کلگان در شهرستان گلشن با همدلی مردم و نیروهای آبفا طی شبانه روز گذشته خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرهامون، علیرضا قاسمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: با تداوم بارندگی های شدید در هفته جاری، بسیاری از تاسیسات آبرسانی جنوب استان از جمله شهرهای سراوان و گلشن آسیب دیده و یا خارج شدند. از نظم

وی ادامه داد: با توجه به شرایط موجود و آمادگی عوامل آبفا، در هر نقطه ای که در بازدیدهای میدانی حوادثی مشاهده شد و یا از سوی مردم گزارش شد، سریعا اقدامات لازم برای رفع آن انجام شد تا وضعیت آبفای آب برطرف شود. شبکه در اسرع وقت بازسازی شود آب آشامیدنی در شهرها و روستاهای آسیب دیده باید پایدار باشد.

این مسئول افزود: با توجه به اینکه تلمبه ها و خطوط انتقال شبکه آبرسانی مرکز شهرستان کالگان به دلیل بارندگی های اخیر و طغیان رودخانه از مدار خارج شده بود، با تلاش شبانه روزی آبفای سراوان نسبت به راه اندازی مجدد آن اقدام شد. و خدمات رسانی به مردم انجام شد.

وی ادامه داد: در این حادثه سه مجتمع آبرسانی منطقه کلگان شامل فهره و ایبیک، سد ولژی و کلهوک آسیب دید که شب گذشته به بهره برداری رسید و مشکل آب شرب ساکنان این منطقه برطرف شد.

قاسمی با قدردانی از همکاری و همدلی مردم کلهقان برای رفع این حوادث افزود: برخی از اهالی نیز با تجهیزاتی که در شرایط سخت معابر سیل و آبگرفتگی در کنارشان بودند با تجهیزاتی که داشتند به کمک نیروهای آبفا آمدند. برای سرعت بخشیدن به عملیات

مدیرعامل شرکت آبفای سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در جریان بازسازی شبکه آبرسانی کلقان، آب مورد نیاز مردم روستاهای آسیب دیده از طریق مخازن تامین شد تا دچار مشکل آب نشوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید