2 مجتمع آبرسانی لرستان به بهره برداری می رسد


ساعت: 10:06
تاریخ انتشار: 1401/02/31
کد خبر: 1840267

کرموند گفت: دو مجتمع آبرسانی در لرستان به زودی به بهره برداری می رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمیدرضا کرموند در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک گفت: در تفاهم نامه ویک و امام حسن مجتبی (ع) مقرر شد 20 مجتمع آبرسانی در استان ظرف مدت سه سال به بهره برداری برسد.

وی افزود: این دو مجتمع در نورآباد قرار دارد که برای آبرسانی به 19 روستا مورد استفاده قرار می گیرد. برای این پروژه 17 کیلومتر خط لوله انتقال ساخته می شود و تا دو ماه آینده به بهره برداری می رسد.

مدیر عامل ویک لرستان با اشاره به افزایش تعداد روستاهایی که از طریق مخزن آبرسانی می شوند، تصریح کرد: در فروردین ماه امسال به 78 روستا از طریق مخزن آبرسانی شد اما به دلیل گرم شدن هوا 106 روستا در حال حاضر آبرسانی شده است. با آب انباری ماه ها و با افزایش گرما شهرهای بیشتری از طریق آب انبارها تامین می شوند.

کرموند خاطرنشان کرد: از این تعداد 50 روستا تحت پوشش شبکه آبرسانی نیستند اما با توجه به نیاز روستائیان آبرسانی مستمر انجام می شود.

وی گفت: آبرسانی به روستاها در حال حاضر توسط 43 مخزن انجام می شود اما با جهاد کشاورزی هماهنگی شده است که در صورت نیاز بتوانیم از آب انبارهای این سازمان برای آبرسانی به روستاها استفاده کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید