دبیرستان شهید سالاری هفته آینده به بهره برداری می رسد/ تکمیل مجتمع آبی شهدای غواص به 4 میلیارد تن اعتبار نیاز دارد.

ساعت: 13:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۱
کد خبر: 1804741

ناصری موحد گفت: سالن ورزشی شهید سالاری با زیربنای 400 متر مربع و هزینه ای بالغ بر 5 میلیارد ریال هفته آینده در دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره برداری می رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد ناصری موحد فرمانده سپاه تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ وی بیان کرد: یکی از برنامه های بسیج در کنار تربیت و کادرسازی برای انقلاب اسلامی، توسعه فضاهای ورزشی و ایجاد بستر مناسب برای بسیج و اقشار مختلف جامعه است.

وی با بیان اینکه تمامی این فعالیت ها در راستای آموزش ایجاد برنامه های بسیج انجام می شود، افزود: تمامی فعالیت های بسیج از پایه تا حوزه و سایر سطوح باید آموزش محور باشد تا پس از خاکبرداری مسجد ظرفیت ورزشگاه ها می توانند یک دور آموزشی از دست رفته را تکمیل کنند.

فرمانده سپاه تربت حیدریه افزود: شهرستان تربت حیدریه از امکانات و پتانسیل بالایی در عرصه ورزشی برخوردار است به طوری که ورزشکاران زیادی در این شهرستان با کسب مدال های رنگی عناوین برتر را در مسابقات مختلف کشوری و بین المللی کسب کرده اند.

وی گفت: اما یکی از موانع شناخت استعدادها و قهرمانان ورزشی در این دیار کمبود امکانات ورزشی به ویژه در حاشیه شهر بود. علاوه بر مرکز در مناطق فقیرنشین، حومه شهر و ادارات ایجاد کنید.

موحد گفت: چهار سالن رزم در رشته های تکواندو، کاراته، کشتی و جودو با تمامی امکانات و تجهیزات روز و بهسازی در میدان و زمین بسیج به مساحت 1000 متر مربع و وام 8 میلیارد ریالی که با مشارکت احداث شد. سپاه، شهرداری و خیرین ورزش و هم اکنون به صورت مستمر و به طور متوسط ​​15 ساعت فعالیت روزانه به ورزش دوستان خدمات ورزشی ارائه می کند.

فرمانده سپاه تربت حیدریه گفت: بهره برداری از سالن نهمین روز شهدا با وام 10 میلیارد ریالی به عنوان یکی از بزرگترین سالن های ورزشی تربت حیدریه در جوار ناحیه بسیج با استقبال ورزشکاران مواجه شد به طوری که حتی در برخی فصول این سالن به صورت 24 ساعته خدمات ارائه می دهد.

وی گفت: سالن ورزشی شهید سالاری با زیربنای 400 متر مربع و هزینه ای بالغ بر 5 میلیارد ریال هفته آینده و در دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره برداری می رسد.

موحد گفت: این سالن در کنار سالن شهید برنزی و طبقه فوقانی مجموعه آبی شهدای غواص بسیج ساخته شده و در دو نوبت صبح و عصر به شهروندان خدمات ورزشی ارائه می کند.

وی در خصوص تنها پروژه نیمه تمام ورزشی بسیج در این شهرستان گفت: مجموعه آبی شهدای غواص به صورت مجموعه آبی کامل با استخر استاندارد برای عموم و همچنین جانبازان و کودکان و سونا طراحی و اجرا شده است. و جکوزی و حمام.» تومان اعتبار است.

وی افزود: اخیراً این طرح مورد بازدید رئیس تربیت بدنی سازمان بسیج قرار گرفت و قول مساعدت دادند تا در سال آینده شاهد فعالیت ایشان باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید