اعطای 120 میلیارد تن اعتبار برای تکمیل مجتمع فرهنگی دوبرار بجنورد


ساعت: 09:55
تاریخ انتشار: 1401/03/07
کد خبر: 1841994

معاون توسعه مدیریت اداره کل جهت گیری اسلامی خراسان شمالی گفت؛

علی اکبر طهماسبی با اشاره به اینکه مجتمع فرهنگی هنری دوبرار بوینورد به مساحت 12 هزار و 950 متر مربع در انتظار تکمیل و استفاده از اعتبار است، گفت: مهم این پروژه را آغاز کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی اکبر طهماسبی معاون توسعه مدیریتی و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار عصرترک در خصوص پروژه های نیمه تمام فرهنگ و ارشاد استانی گفت: سملگان تکمیل شده و به زودی تکمیل می شود. با حضور نمایندگان استان افتتاح می شود.

وی ادامه داد: پروژه مجتمع فرهنگی هنری جاجرم و کتابخانه مانه و سملقان هر کدام 2200 متر مربع است که با بهره برداری از این دو پروژه شاهد فعالیت های فرهنگی و هنری در شهرستان جاجرم و افزایش فضای فرهنگی در هر واحد خواهد بود. سرانه در مانه و سملگان. خواهیم بود.

این مقام مسئول افزود: همچنین مجتمع فرهنگی هنری دوبرار در بوینورد با 12 هزار و 950 متر مربع و مجتمع فرهنگی هنری فاروج با 1050 متر مربع با 80 درصد پیشرفت فیزیکی دو پروژه ای هستند که برای تکمیل و بهره برداری در حال تکمیل هستند. . “لازم است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 120 میلیارد تن اعتبار برای ساخت مجتمع فرهنگی هنری دوبرار در بوینور توافق شده است تا با تحقق این مهم بتوانیم ساخت این پروژه را آغاز کنیم.

طهماسبی همچنین درباره ساختمان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان توضیح داد: مجوزهای نهایی ساخت آن دریافت شده و زمین آماده و مراحل ساخت آن در حال انجام است.

معاون توسعه و توسعه منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در پایان سرانه فضای فرهنگی راز و جرگلان را صفر دانست و تصریح کرد: نظرخواهی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید